ID : 40663392
مدیر دبستان رحمانی‌زاد:

جریان مسمومیت دانش‌آموزان در فضای مجازی بزرگنمایی شد


مدیر دبستان رحمانی‌زاد یزد گفت: جریان مسمومیت دانش‌آموزان در فضای مجازی بزرگنمایی شد و ما با اعتمادسازی و شفاف سازی به خانواده‌ها اطمینان خاطر دادیم که مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

لیلی محبوبی مدیر دبستان رحمانی‌زاد در گفتگو با یزدآوا، در خصوص حوادث اخیر در مدارس کشور و مسمومیت دانش‌آموزان گفت: در این دبستان هیچ اتفاق و مشکلی در این زمینه رخ نداده است و ما روند پیشگیری، شفاف سازی و اعتماد سازی را برای والدین و خانواده‌ها در این زمینه در پیش گرفتیم.
 
وی با بیان اینکه روال عادی برگزاری کلاس‌ها و حضور دانش‌آموزان در مدرسه برقرار است، ادامه داد: کادر مدرسه و بنده به عنوان مدیر مدرسه با والدین و خانواده‌های دانش‌آموزان به طور مستمر در ارتباط هستیم و با گفتگو و صحبت با والدین از هر جهت خیال آنها را برای حضور دانش‌آموزان در مدرسه آسوده کردیم.
 
محبوبی افزود: با اتفاقی که در یکی از مدارس یزد در خصوص علائم شبه مسمومیت رخ داد طبیعتاً والدین و خود دانش‌آموزان دچار اضطراب و نگرانی شده بودند اما با اعتمادسازی و‌ اطمینان خاطر دادن به خانواده‌ها این استرس و‌ دل نگرانی را از بین بردیم.
 
وی با بیان اینکه جریان مسمومیت دانش‌آموزان در فضای مجازی بزرگنمایی شد، تصریح کرد: قطعا دشمن قصد دارد با  ایجاد شایعه و شبهه افکنی، دانش‌آموزان را از مدرسه دور کند اما خانواده‌ها مطمئن باشند که کادر مدرسه، دبیران و معلمان در کنار دانش‌آموزان هستند و حتی بیشتر از فرزندان خود، از فرزندان آنها مراقبت خواهند کرد.
 
مدیر دبستان رحمانی‌زاد اضافه کرد: تمام خانواده‌ها در این زمینه هوشمندانه عمل می‌کنند و به تحصیل دانش‌آموزان و حضور آنها در مدارس اهمیت می‌دهند، یادم هست در زمان جنگ که بنده ساکن یزد نبودم با وجود بمباران از سوی دشمن نه خودمان هیچ گاه مدرسه خود را تعطیل کردیم و نه والدینمان از رفتن ما به مدرسه خودداری می‌کردند و یاد گرفته بودیم که در این گونه مواقع چه برخوردی داشته باشیم و چگونه از خود محافظت کنیم.
 
انتهای پیام/



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.