سطحی نگری استاندار یزد!
به گزارش یزد آوا؛ میر محمدی استاندار یزد در اولین جلسه شورای آموزشوپرورش در سال جدید با اشاره به حواشی به وجود آمده در مورد سند 2030 گفت: سند 2030 فرهنگیان را بیدار کرد و همه شاهد بودیم در انتخابات افرادی هستند که هیچچیز را رعایت نمیکنند و سندی که ضرورت اجرایی نداشت در انتخابات بهانهای شد برای هیجانی کردن فضا و توهین به معلمان باایمان که خود باعث شد آرای خاموش هم وارد عرصه شوند که دراینبین در استان یزد بالاترین مشارکت در انتخابات را داشتیم.
این سخنان در نفی هیجانی کردن فضا در حالی مطرح می شود که برای اولین بار اعتراض به سند 2030 از جانب رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای مطرح شد.
رهبرانقلاب، در ديدار معلمان(۹۶/۰۲/۱٧) فرمودند: این سند ۲۰۳۰ یونسکو و ازاینقبیل، چیزهایی نیست که جمهوری اسلامی بتواند زیر اینها شانه قرار بدهد و تسلیم شود... اصل کار غلط است. اینکه ما برویم سندی را امضا کنیم و بعد هم بیایم بیسروصدا آن را اجرا کنیم؛ نخیر! مطلقاً مجاز نیست؛ ما اعلام کردیم...بنده از شورای عالی انقلاب فرهنگی هم گلهمند هستم. آنها باید مراقبت میکردند و نباید میگذاشتند که کار به اینجا بکشد که ما بیاییم و جلوی این کار را بگیریم. اینجا جمهوری اسلامی است.
همچنین استاندار یزد مدعی شده، این سند ضرورت اجرایی نداشت(اینکه چه اصراری به امضا و اجرای مخفیانه سندی که ضرورت اجرای نداشته بماند)، این سخنان در تعارض با فرمایشات صریح رهبر انقلاب است.
رهبرانقلاب شب گذشته (۹۶/۳/۳١) در دیدار اساتید و نخبگان دانشگاهها فرمودند: اینکه میگویند «الزامآور نیست»، این سطحینگری است؛ هرکدام از اینها که تحقق پیدا نکند، بعد بهعنوان نقطهی منفی حساب میشود و امتیازهایی از کشور سلب میشود.
Related Assets:
- دل نوشته شاعر یزدی خطاب به رهبر معظم انقلاب
- عکس/درد دل دختر شهید با رهبر انقلاب
- استقبال خوب مردم استان یزد از انتخابات
- تصاویر/حضور استاندار یزد در پای صندوق رأی
- اوقات فراغت جوانان به سوی تبیین فرهنگ کار جهت دهی شود
- واکنش ها به احتمال عدم ثبت جهانی یزد
- نباید تنگ نظرانه با ثبت جهانی یزد برخورد کرد/ همه کسانی که قبل از سال 84 تاکنون زحمت کشیدند در ثبت جهانی یزد سهیم هستند
- تشکر جوانان فلسطینی از رهبر انقلاب در صحن مسجدالاقصی+عکس
- لزوم تمرکز فعالیتها بر تحقق شعار سال/ وضعیت متقاضیان دریافت تسهیلات تولید در کوتاهترین زمان مشخص شود
گفتگو
| |
| |
| |
| |
|