ID : 41098210
دادستان عمومی و انقلاب خاتم مطرح کرد:

کشف و معدو‌م‌سازی مزرعه شاهدانه در شهرستان خاتم


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: در پی وصول گزارش‌های مردمی، مزرعه کشت وسیع شاهدانه در یکی از مزارع بخش چاهک کشف شد.

به گزارش یزدآوا به نقل از روابط‌عمومی دادسرای عمومی انقلاب اسلامی یزد، محمد فیاض‌فر گفت: در پی وصول گزارش‌های مردمی مبنی بر کشت وسیع شاهدانه در یکی از مزارع بخش چاهک شهرستان خاتم، با ورود مأموران انتظامی پاسگاه چاهک، ضمن تأیید صحت خبر، بیش از ۳۰۰ بوته شاهدانه از زمین کشت شده قلع گردید. 

وی افزود: در این مزرعه، قریب به پنج کیلوگرم ماده مخدر گراس که از خشک‌کردن قسمت‌هایی از بوته‌های کشت شده حاصل شده بود، کشف شد. در این عملیات، فرد مسئول شناسایی و دستگیر شد و ضمن معدوم‌سازی بوته‌های قلع شده، متهم نیز با قرار تأمین کیفری به بازداشتگاه اعزام گردید. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم با تأکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، هشدار داد: چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرایند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت. 

انتهای خبر/

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.