ID : 41097844
مدیرشعب بانک سپه استان یزد خبر داد:

۴۰۰۰ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی، هدیه نیک‌اندیشی هموطنان در حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سپه


در حال حاضر بانک سپه در صد سالگی خود به عنوان بزرگترین بانک ایران با بیش از ۳۲۰۰ شعبه در کشور و ۶۳ شعبه فعال در استان یزد توانسته با جذب سرمایه های جامعه و سوق دادن آن به سمت فعالیتهای مولد اقتصادی در جهت تحقق اهداف اقتصادی کلان کشور مشارکتی موثر و مطلوب داشته باشد.

به گزارش یزدآوا، مهدی اسماعیل بیگی مدیرشعب بانک سپه استان یزد از آغاز چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی-ارزی بانک سپه با چهار هزار جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی و شعار (با این حساب همه برنده‌اید) به منظور ترویج و اشاعه سنت پسندیده قرض الحسنه با هدف بهره‌مندی از اجر معنوی و کمک به نیازمندان خبرداد.


علاقمندان می‌توانند با افتتاح حساب بصورت مراجعه حضوری به شعب یا غیر حضوری با مراجعه به آدرس اینترنتی omidbank.ir و نگهداشت حداقل موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز به میزان ۱۰۰ هزار تومان و حساب‌های ارزی ۱۰۰ دلار یا معادل آن به سایر ارزها در این قرعه‌کشی شرکت کنند. هر ۵۰ هزار تومان در هر روز، دو امتیاز برای حساب های ریالی و هر ۵ دلار در هر روز دو امتیاز برای حساب های ارزی محاسبه می شود .

اسماعیل بیگی در پایان ضمن تشکر اززحمات کلیه همکاران استان و همیاری وهمکاری مدیران بانک و استان و همچنین مشتریان و آحاد مردم  در جهت ارائه بهتر خدمات و پیشبرد امور ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش مضاعف بتوانیم نخستین بانک ایرانی راکه حاصل تلاش یک قرن گذشتگان ماست را پاس بداریم وسپه را به انتخاب بانک اول مردم ایران تبدیل  و انشاالله جشن برتری بانک سپه را در آینده ای نزدیک برگزار نماییم.

انتهای خبر/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.