ID : 21717745
امام جمعه مهریز؛

ریشه همه فسادها در سال اول ابتدایی است/ اختلاط بین دختران وپسران باعث ازبین رفتن حیا وعفت می شود


حجت الاسلام علی برهان یک معضل درجامعه کنونی ما را اختلاط بین دختران وپسران در دوران دانشگاه دانست وگفت که وقتی در اوج جوانی اختلاط بین پسر ودختر در دانشگاه ها ایجاد میشود بسیاری از بی بند وباری هاایجاد می شود واز بین رفتن حیا وعفت در بین دختران سرچشمه می گیرد .

به گزارش صبح مهریز، محفل دوستانه ای که باحضور جمعی ازخواهران بسیجی وزنان کارمند شهرستان و روسای بعضی ادارات در دفتر امام جمعه مهریز به مناسبت روز عفاف وحجاب برگزار شد .

حجت الاسلام برهان در این جلسه اززنان باحجاب تقدیر کردند وحجاب برتر را برای زنان چادر عنوان کردندوگفت: مساله عفت وحیای زن را باید یکی از مسائل کلیدی وزیربنای شخصیت زن ومحوری ترین پایه های بنیان خانواده دانست .

وی بابیان اینکه دشمنان دیگر از از اسلحه ومهمات برای جنگیدن علیه ایران استفاده نمی کنند افزود:  دشمنان فقط با سست کردن بنیان های خانواده به واسطه ماهواره ها واز بین بردن حجاب در بین زنان به جنگ علیه ایران برخاسته است.

برهان در ادامه به جنگ الجزایر وآندلس اشاره کردو گفت دشمنان درجنگ با این کشورها تا مرز پیروزی پیش رفتند ولی دشمن با استفاده از زنان بدبحجاب وبی حجاب برآنان مسلط شد .

وی اشاره کرد که دشمنان قسم خورده اسلام هم اکنون با بی حجاب کردن زنان ودختران درجامعه اسلامی قصد تحریک غریزه های جنسی را داردتا بتواند به این طریق به بنیان های اصلی واساسی دین وانقلاب اسلامی ضربه بزند .

علی برهان از زنان به عنوان در ومروارید نام بردکه باید این درومروارید در داخل صدف حجاب قرار گیرد، تا از گزند حوادث محفوظ بماند .

وی ریشه همه فسادها را در سال اول ابتدایی دانست وافزود : اگر درسال های اول ابتدایی فرزندانمان را به داشتن حجاب تشویق کنیم دیگر این فرزندان در بزرگسالی بی بند وبار نمی شوند.

علی برهان یک معضل دیگر درجامعه کنونی ما را اختلاط بین دختران وپسران در دوران دانشگاه دانست وگفت که وقتی در اوج جوانی اختلاط بین پسر ودختر در دانشگاه ها ایجاد میشود بسیاری از بی بند وباری هاایجاد می شودواز بین رفتن حیا وعفت در بین دختران سرچشمه می گیرد .

وی با اشاره به کشف حجاب توسط رضا شاه گفت: رضا شاه کشف حجاب نکرد بلکه کشف چادر انجام داد؛ او درمسجد گوهرشاد مردم راقتل عام کرد فقط بخاطر اینکه چادرراازسرزنان مملکت اسلامی بردارد؛ چون می دانست با ازبین رفتن چادر بی بندوباری رواج پیدا می کند.

علی برهان درادامه سخنانش افزود : دشمنان از زنان جامعه اسلامی بعنوان ملعبه استفاده می کنند و در انتهای سخنانش نیزاز مسئولین یزد ومیراث فرهنگی خواست تا میراث های باارزش وفرهنگی یزد را بخاطر کمی پول بازیچه دست زنان بی حجاب وبدحجاب نکنند .

و درانتهای این جلسه نیز فخرالدینی رییس شورای فرهنگی سازمان تبلیغات استان با اشاره به روایتی ازپیامبراکرم گفت: که پیامبرفرمودند بعد من  فتنه درجامعه برپا میشود،که یکی از این فتنه ها به فرموده پیامبر بزرگ اسلام زنان هستند ودشمنان از وجود این زنان برای ضربه زدن استفاده می کنند .

وی اشاره کرد که هم اکنون برای زنان بدحجاب جریمه های سنگینی مقرر شده است وبرای مهار بد حجابی در جامعه تدابیری اندیشیده شده است .

انتهای پیام/ع






آخرین عناوین آخرین عناوین