ID : 22164909
امام جمعه مهریز؛

امامزاده اصلی در ایران حضرت معصومه(س) است/ محو امامزادگان قلابی توسط اوقاف


برهان درخطبه امروز نماز جمعه مهریز گفت: امامزاده اصلی وراستین در ایران حضرت معصومه(س) است .نه به مانند امامزاده های قلابی نظیر امامزاده نایین که از سندیت تاریخی برخوردار نیست.

به گزارش صبح مهریز،خطیب جمعه مهریز حجت الاسلام برهان در خطبه های این هفته با اشاره به دهه کرامت ومیلاد سراسر نور امام رضا(ع) و تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) گفت: امامزاده اصلی وراستین در ایران حضرت معصومه(س) است .نه به مانند امامزاده های قلابی نظیر امامزاده نایین که از سندیت تاریخی برخوردار نیست .

برهان افزود : در مهریز نیزامامزاده قلابی  است که نامش راتغییردادند ، حتی به اداره اوقاف درخواستی مبنی بر جلوگیری از تغییرنام آن داده شد ولی ترتیب اثری انجام نگرفت.

وی بااشاره به روز خبرنگارگفت: خبرنگاری شغل حساسی است وبا استناد به آیات قرآن ادامه داد: که خبرنگاران نباید خبرهای کذب ودروغ را انتشار دهند و مردم نیز نباید هر خبری را ازهر رسانه ای بپذیرند .

وی در ادامه ازسانسور حرفهاو سخنرانیها  در شبکه های صداوسیمای یزد وسایت های خبری اظهار گلایه مندی کرد.

برهان گفت: مشکل اصلی کشور حقوق های نجومی مدیران نیست بلکه مشکل اصلی برگزاری کنسرت های مختلط و انتخاب رئیس جمهوری است که به سمت 1+5 برود.

وی بااشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر عدم رابطه با آمریکا و موفق نبودن برجام گفت: یکی از مقامات عالی رتبه کشور گفته است اگرآمریکا مفاد برجام را رعایت کند ما آماده برقراری ارتباط و گفتگو در دیگر زمینه ها نیز هستیم و سخنان این مقام عالی رتبه برضد سخنان رهبر معظم انقلاب است.

برهان گفت: طبق قانون اساسی کشور مسائل کلان مملکت در دست مقام معظم رهبری است و در همه زمینه ها همگی باید از ایشان اطاعت کنند . وبااشاره به جریان انقلاب مشروطه علت اصلی شکست آن را نبودن یک رهبر قوی مذهبی به مانند امام خمینی دانست .

برهان در سخنانش را اشاره کرد: انقلاب اسلامی به مانند درختی است که باافتادن یک برگش، درخت از بین نمی رود وباید مواظب بود که ریشه وتنه این درخت تنومند خراب نشود وضربه نخورد که اگر به تنه وریشه این انقلاب ضربه ای بخورد خواسته یا ناخواسته کل انقلاب از بین می رود.

وی در انتهای خطبه های امروز اشاره کرد: جوهره اصلی انقلاب این است که با دشمنان قسم خورده این نظام وانقلاب دشمن باشیم نه اینکه با آن ها از در آشتی درآییم.

انتهای پیام/ش ع






آخرین عناوین آخرین عناوین