Skip to Content

گزارش مشروح/ به مناسبت روز بزرگداشت شهدا؛ دومین همایش پیاده روی در یزد برگزار شد

جوکار: دیکته ما به دشمن درمنطقه به خاطر شهدا است


دومین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا روزگذشته با حضور گسترده مردم از گلزار شهدای گمنام تکیه امیرچخماق آغاز شد و به سمت گلزار شهدای خلدبرین ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار یزد بانو؛ در این همایش که با حضور جمعی از مسئولین، خانواده شهدا و ایثارگران و دیگر اقشار مردم یزد برگزار شد، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضورمردم در این همایش اذعان داشت:به خاطر فداکاری شهداست که امروز ایران اسلامی در منطقه خاور میانه به دیگر کشور ها دیکته می کند.
جوکار ادامه داد: اگراکنون کشور ما از یمن تا دریای مدیترانه و آمریکای لاتین حرف برای گفتن دارد به واسطه ایثارگری کسانی است که زندگی دنیوی خود را با خدا معامله کردند.
جوکار در پایان سخنان خود یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امنیت در کشور را تداوم می بخشد.

*فرماندار یزد در همایش پیاده روی بزرگداشت شهدا

شاکری شمسی فرماندار یزد نیز در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و قدردانی از کسانی که در برپایی این همایش مشارکت داشتند، و با بیان اینکه این برنامه فرصتی برای در کنارهم بودن خانواده هاست، اظهار امیدواری کرد: در سال 94 با برگزاری برنامه‌های بیشتری یاد وخاطره شهدا را گرامی بداریم.
همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با ادای احترام به خانواده معظم شهدا خاطر نشان کرد: اینگونه همایش ها به تقویت سلامت جسم و روح کمک  کرده و ارزش این پیاده‌روی جدای ازسلامتی آمیختگی آن با یادشهدا است.

*مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد

در بخش دیگری از این مراسم ابراهیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: جمهوری اسلامی ایران و امنیت آن مدیون خون شهدا بوده و این وظیفه ماست که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

یادآور می شود؛ اجرای برنامه های مداحی، قرائت بخشی از وصیت نامه شهید جواد خانی مقدم، اجرای ضرب و صدای مرشد علیرضا حجتی  از دیگر برنامه های این مراسم بود.

لازم به ذکر است در این همایش، قرعه کشی جوایزی که از قبل اعلام شده بود، انجام شد که جایزه ویژه این همایش _ یک دستگاه خودروی پراید_ به نوجوان امیر حسین دهقانی زاده اهدا شد.


انتهای پیام/ش




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری