Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد:

72درصدازپرونده های تشکیل شده درکلانتری ها به مصالحه ختم شده است/اعتیاد به شبکه های اجتماعی؛ تهدیدی جدی برای خانواده ها


معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد پیش ازظهر امروز در حاشیه مراسم تقدیر از خبرنگاران گفت: در 4 ماهه سال جاری 1871پرونده در مراکز مشاوره کلانتری ها رسیدگی شده که 72درصد از آن ها به مصالحه منجر شده است.

به گزارش یزدامروز؛ معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد پیش ازظهر امروز در حاشیه مراسم تقدیر از خبرنگاران گفت: در 4 ماهه سال جاری 1871پرونده در مراکز مشاوره کلانتری ها رسیدگی شده که 72درصد از آن ها به مصالحه منجر شده است.

سرهنگ محمدرضا مزیدی اختلافات خانوادگی را عمده دلیل مراجعه به مراکز مشاوره عنوان کرد و گفت: منشا بسیاری از اختلافات خانوادگی ،عدم داشتن مهارت زندگی  زوجین،دخالت های نابه جای والدین،اعتیاد و ضرب و شتم است.

مزیدی افزود: خیلی از اتفاقات ناگوار جامعه در اثر ناآگاهی و غفلت به وجود آمده و وسایلی که با هدف تسهیل ارتباطات به وجود آمده امروز آسیب های فراوانی را به جامعه وارد کرده است.

وی تصریح کرد: امروزه اعتیاد به رسانه و به ویژه شبکه های اجتماعی یکی از تهدیدهای جدی خانواده هاست  و رسانه ها و جراید  باید در این زمینه مردم را آگاه سازند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان ارائه مشاوره در زمینه های اعتیاد،خانواده،حقوق و تحصیل  به صورت رایگان را از خدمات مشاوره ای مراکز مشاوره نیروی انتظامی عنوان کرد.

مزیدی با بیان این مطلب که  با توجه به تلاش های صورت گرفته در این معاونت به خودمان 20می دهیم اظهار داشت :ارسال 700مورد خبر به رسانه ها،ساخت مستند،کلیپ و انیمیشین از جمله اقدامات این معاونت در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است.






آخرین اخبار آخرین اخبار