Navigation Navigation

محتوا محتوا

اصناف میداندار کمک به سیل زدگان با همان روحیه دوران جنگ

«جهاد همبستگی ملی» دغدغه سیل زدگان را مرتفع می‌کند


رئیس اتاق اصناف یزد گفت: محموله کمک های نقدی و غیرنقدی اصناف استان یزد با ارزش قریب به یک میلیارد تومان در دو مرحله به منطقه هویزه ارسال شده است.

رئیس اتاق اصناف یزد در گفتگو با خبرنگار یزدامروز با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی، اظهار داشت: اصناف استان یزد از ابتدای وقوع سیل، برای کمک به مردم سیل زده در گلستان و خرم آباد پای کار آمدند.

***تمرکز و ساماندهی کمک ها به مردم سیل زده با جهاد همبستگی ملی

محمدمهدی باغستانی، افزود: جهاد همبستگی ملی، طرحی ابتکاری و نتیجه بخش بسیج برای کمک به سیل زدگان است که باعث تمرکز و ساماندهی کمک ها به مردم سیل زده خواهد شد.

وی گفت: شعار هر کاسب یک کالای اساسی با همراهی و حمایت عملی اصناف یزد محقق خواهد شد و ان اشاالله دغدغه و نگرانی  برای مردم سیل زده باقی نخواهد ماند.

*** اصناف با همان روحیه جهادی دوران جنگ وارد میدان شده اند

باغستانی با بیان اینکه اصناف با همان روحیه جهادی دوران جنگ وارد میدان شده اند، خاطرنشان کرد: اصناف استان یزد با تمام توان از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت مردم سیل زده دریغ نخواهند کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: استان یزد به عنوان معین شهرستان هویزه، مسئولیت کمک به این شهر سیل زده را بر عهده دارد که اصناف استان تا بازگشت زندگی مردم به روال عادی در کنار آن ها خواهند بود و تمام ظرفیت خود را به میدان خواهد آورد.

***طبخ 5 هزار غذای موکب الرضا بازار یزد در هویزه

باغستانی از استقرار موکب الرضا بازار یزد در منطقه هویزه خبر داد و گفت: موکب بازاریان شهر یزد از هفته گذشته در منطقه هویزه مستقر شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان، روزانه 5 هزار غذای گرم طبخ و توزیع خواهد کرد.

***کمک یک میلیارد تومانی اصناف یزد به سیل زدگان

وی با اشاره به حضور هیئت رئیسه اتاق اصناف یزد در مناطق سیل زده هویزه، اذعان داشت: محموله کمک های نقدی و غیرنقدی اصناف استان یزد با ارزش قریب به یک میلیارد تومان در دو مرحله به منطقه هویزه ارسال شده است و روند جمع آوری کمک ها همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م*






آخرین اخبار آخرین اخبار