Navigation Navigation

محتوا محتوا

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

جامعه نیازمند شخصیت‌هایی نظیر آیت‌الله «شیخ غلامرضا یزدی» است


آیت الله استادی گفت: امروز مردم در جامعه به وجود شخصیت هایی نظیر حاج شیخ غلامرضا که در تقوا و دینداری کم نظیر بوده است نیازمند هستند.

به گزارش یزدامروز، کنگره ملی حاج شیخ غلامرضا یزدی (فقیه خراسانی) صبح امروز با حضور شخصیت های علمی، مذهبی و جمعی از مسئولان استان در آستانه مقدس امامزاده جعفر(ع) برگزار شد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در کنگره بزرگداشت آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی با بیان این مطلب که مردم دین خود را نه از کتاب و منطق بلکه از رفتار علما می گیرند اظهار داشت: اگر علما نوع آوری نداشته باشند و در پاسخ به شبهات پیشتاز نباشند نمی توانند در جذب مردم موفق باشند 

آیت الله استادی با اشاره به این مطلب که اگر مردم همه صفات را در شخصی ببینند اما دیانت را در او یافت نکنند جذب نمی شوند خاطر نشان کرد: امروز مردم در جامعه به وجود شخصیت هایی نظیر حاج شیخ غلامرضا که در تقوا و دینداری کم نظیر بوده است نیازمند هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم علم آموزی و فراگیری درست علوم را از ویژگی های حاجی شیخ دانست و ابراز داشت: امروز ضرورت علم آموزی در جامعه به ویژه حوزه های علمیه احساس می شود چرا که اگر افراد در تحصیل علم کوشا نباشند و علوم را به درستی یاد نگیرند نمی توانند در جامعه توفیقی داشته باشند.

آیت الله استادی با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره حاج شیخ غلامرضا یزدی اظهار داشت: این جلسات تذکری برای همگان بوده تا اهمیت حضور چنین شخصیت هایی در جامعه بیش ار پیش درک شود.

معرفی کتب حاج شیخ غلامرضا یزدی به حضار و ارائه توضیحات دراین زمینه از دیگر بخش های سخنان آیت الله استادی بود.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار