Navigation Navigation

محتوا محتوا

استاندار یزد:

ساده زیستی و صداقت شیخ غلامرضا فقیه یزدی وی را ممتاز کرد


استاندار یزد گفت: حاج شیخ غلامرضا فقیه یزدی اجتماع فضائل بود اما دو صفتی که او را ممتاز ساخته بود صداقت و ساده زیستی ایشان بود.

به گزارش خبرنگار یزدامروز محمود زمانی قمی، استاندار یزد در مراسم افتتاحیه کنگره ملی بزرگداشت حاج شیخ غلامرضا فقیه یزدی « فقیه خراسانی» گفت: یزد بخشی از تمدن بلند ایران سربلند است و مردمان این دیار تمدن آفرین بوده اند. 

وی افزود: در مکتب امیرمومنان علی (ع) مهر و عاطفه نسبت به بندگان جلوه ای از هستی بوده و سرچشمه آن صدق و راستی است و برگزاری مراسم امروز نیز که تجلیل از شیخ غلامرضا یزدی است در حقیقت معرفی صداقت و راستگویی است.

زمانی قمی با اشاره به این مطلب که رمز جاودانگی و سلاح شیخ را عشق و عاطفه عمیق به بندگان خدا و چهره رحمانی وی از دین است گفت: مرحوم حاجی شیخ نمونه صادق از عشق و دلدادگی به حضرت علی (ع) بود.

وی تصریح کرد:حاج شیخ غلامرضا فقیه یزدی اجتماع فضائل بود اما دو صفتی که او را ممتاز ساخته بود صداقت و ساده زیستی ایشان بود.

استاندار یزد تصریح کرد: مرحوم شیخ با دو بال ساده زیستی و صداقت قلوب مردم را فتح کرد و در اوج قرار گفت و امروز نیز سعی شده تا این مطلب را به جامعه معرفی کنیم. 

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار