Navigation Navigation

محتوا محتوا

انتظارات زارچی ها از نماینده آتی خود؛

نماینده باید در گفتار و عمل صداقت داشته باشد/مشکل مسکن جوانان با جدیت دنبال شود


نماینده باید در گفتار و عمل صداقت داشته باشد و به وعده های خود جامع عمل پوشانده و صدای مردم را به گوش مسئولان ارشد نظام برساند.

به گزارش یزد امروز از زارچ ، با نزدیک شدن به روز برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری  بر آن شدیم تا در به میان مردم رفته و نظر آنان را در خصوص انتظارات خود از یک نماینده جویا شویم.

محمود اقبالی  گفت : مهمترین انتظار مردم از یک نماینده صداقت و عمل به وعده ها، مردم داری، ندادن وعده های دروغ و رفع مشکلات اساسی از طریق قانون گذاری درست است.

این مهندس عمران افزود: با تقوی بودن، گام برداشتن در مسیر ولایت، شجاعت، تخصص و آگاهی به وظایف، از دیگر ویژگی های یک نماینده توانا و اصلح و مورد تایید مردم است.

یک کارمند از بوی نامطبوع فاضلاب زارچ گلایه کرد و گفت : این فاضلاب در نزدیک شهر زارچ ساخته شده  و هر ساله با نزدیک شدن به فصل تابستان مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود می آورد .

نادی در ادامه از نماینده آینده مجلس خواست تا در رفع این مشکل که از آرزوی دیرینه مردم زارچ می باشد تلاش کند

یک جوان زارچی معتقد است: از یک نماینده اصلح انتظار می رود تمام تلاش خود را برای از بین بردن مشکلات از جمله اشتغال جوانان  به ویژه جوانان تحصیلکرده و توسعه همه جانبه شهر زارچ انجام دهد.

وی تاکید کرد: بیکاری امروزه دغدغه همه مردم و خانواده هاست و می توان با ایجاد کارگاه های تولیدی، صنعتی و کشاورزی در رفع معضل بیکاری کوشید

مدیر عامل یک شرکت هم وظیفه یک نماینده اصلح را یاری رساندن به  مردم زجر کشیده و محروم دانست  و خاطر نشان کرد:نماینده نباید تنها به فکر یک گروه خاص و اطرافیان خود باشد.

نقدی اضافه کرد: نماینده باید در گفتار و عمل صداقت داشته باشد و به وعده های خود جامع عمل پوشانده و صدای  مردم را به گوش مسئولان ارشد نظام برساند.

یک جوان دیگر زارچی یکی از مهمترین دغدغه جوانان را بحث مسکن عنوان کرد و افزود: مشکل مسکن جوانان زارچ  چندین سال است  که حل نشده  و امیدواریم نماینده آتی تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بندد.
 






آخرین اخبار آخرین اخبار