نمایش نمایش

ID : 10761544
برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در دهه فجر؛

از برگزاری «نخستین المپیاد ورزشی محلات» تا افتتاح بزرگترین مجموعه ساحلی ایران


مسئول ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، از برگزاری«نخستین المپیاد ورزشی محلات»، برگزاری مسابقات والیبال بین شهرداری های استان و افتتاح بزرگترین مجموعه ساحلی ایران در دهه مبارکه فجر خبر داد.

یوسفی مسئول ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، در گفت و گو با خبرنگار عصر فرهنگ، برنامه های این سازمان در دهه مبارکه فجر را تشریح کرد.

 

یوسفی، گفت: نخستین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد در پنج رشته والیبال، بسکتبال، دارت، تنیس روی میز و فوتبال ویژه آقایان و سه رشته دارت، تنیس روی میز و والیبال ویژه بانوان برگزار می شود.

 

وی در خصوص افتتاحیه این مراسم، عنوان کرد:از آنجا که قرار بود افتتاحیه مراسم در نهم بهمن ماه انجام شود، تقارن این افتتاحیه با چهلم شهدای گمنام را به فال نیک گرفتیم و بنا بر درخواست های مردمی، مراسم افتتاحیه «نخستین المپیاد ورزشی محلات» در میدان شهدا برگزار می شود.

 

مسئول ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، افزود: ساعت 15:30 نهم بهمن ماه با حضور شهردار محترم، مسئولین و تیم ها درحسینیه امیرچخماق و ادای احترام به شهدای گمنام این سری از مسابقات آغاز می شود و تا بیست و یک بهمن ادامه می یابد.

 

این مقام مسئول، اعلام کرد: اختتامیه این مراسم شب بیست و یک بهمن ماه، با حضور جوادیان معاون اجتماعی وزیر ورزش و جوانان، شهردار و معاونین استاندار در سالن شهید صدوقی استان یزد برگزار می شود.

 

وی جوایز رتبه های اول تا سوم در رشته های تیمی را 1.5 میلیون تومان، 1 میلیون تومان و 500 هزار تومان و رشته های انفرادی را 300هزار تومان، 250 هزار تومان و 200 هزار تومان عنوان کرد.


یوسفی، همچنین از برگزاری مسابقات والیبال بین شهرداری های استان خبر داد و افزود: هم اکنون تیم های شهرداری های میبد، اردکان، تفت، و 4 تیم از شهرداری یزد یعنی آتش نشانی استان، شهرداری مرکز، سازمان فرهنگی ورزشی و سازمان فاوا شهرداری در حال انجام مسابقات هستند.

 

 

این مقام مسئول، در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم مراحل ساخت بزرگترین مجموعه ساحلی ایران در زمینی به مساحت دو هکتار تا پایان دهه فجر تکمیل شود و در 22 بهمن شاهد افتتاح این مجموعه باشیم.

 

گفتنی است این مجموعه در محل خیابان اکرمیه جنب پمپ گاز با مساحتی بالغ بر دو هکتار و شامل زمین والیبال ساحلی، بسکتبال ساحلی، فوتبال ساحلی، هندبال ساحلی، کبدی، بدمینتون و بازی کودکان در حال ساخت است.






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها