نمایش نمایش

ID : 12345409
مشاور وزیر امورخارجه:

جاذبه های گردشگری و طبیعی بافق به سفرای خارجی معرفی می شود


مشاور وزیر امور خارجه کشورمان، جاذبه های گردشگری شهرستان بافق را جذاب خواند و گفت: این جاذبه ها به سفرای کشورهای خاجی معرفی خواهد شد.

به گزارش عصر فرهنگ به نقل از ایرنا عباس مالکی روز یکشنبه پس از بازدید از اماکن باستانی و جاذبه های طبیعی و ظرفیت های گردشگری بافق در نشستی با فرماندار این شهرستان افزود: شهرستان بافق که چون نگینی در دل کویر می درخشد از موقعیت های مهم گردشگری و ظرفیت های بالای اقتصادی برخوردار است.



مشاور وزیر امور خارجه بر برند سازی و معرفی هر چه بیشتر پتانسیل های این شهرستان تاکید کرد و گفت: برای معرفی ظرفیت های مختلف این منطقه به سفرای کشورهای مختلف در حوزه وزارت خارجه، تلاش خواهیم کرد.



وی تصریح کرد: معرفی جاذبه های این شهرستان در حیطه توریسم ،همکاری های خوبی در این زمینه های به ویژه صنعت گردشگری فراهم خواهد کرد.



فرماندار بافق هم در این جلسه گردشگری را بعنوان یک صنعت تمام نشدنی و با دوام خواند و اعلام کرد: شرایط در این شهرستان برای حضور سفرا و گردشگران ایرانی و خارجی آماده است.



طلایی مقدم به چشم انداز این شهرستان اشاره کرد و گفت: در افق 1404شهرستان بافق به لحاظ موقعیت فرهنگی و جاذبه های تاریخی و طبیعی به قطب صنعت گردشگری استان یزد تبدیل خواهد شد.


مالکی مشاور وزیر امور خارجه کشورمان به همراه روستایی مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان یزد از برخی از آثار گردشگری، تاریخی و فرهنگی شهرستان بافق بازدید و از نزدیک با ظرفیت های گردشگری این شهرستان آشنا شدند.



امامزاده عبدالله (ع)، دهکده تاریخی باقرآباد، روستای صادق آباد، تلماسه های زیبای صادق آباد، نخلستانها و باغ تیتو از جمله اماکنی بود که مشاور وزیر امور خارجه به اتفاق هیات همراه از آنها بازدید کردند.



فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها