نمایش نمایش

ID : 24645070
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی:

دانشجویان رسالت زینبی خود را به جا آورند


موسوی در یادواره دانشجویی شهدا مدافع حرم: جامعه ما تشنه شنیدن معارف ناب حماسه عاشورایی است و امید میرود دانشجویان و اندیشمندان نسل جوان با به جا اوردن رسالت زینبی خود مفاهیم این حماسه عظیم را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش عصر فرهنگ، موسوی نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، در یادواره دانشجویی شهدای مدافع حرم که در محل دانشکده حضرت رقیه (سلام الله علیها ) یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام عزادری ماه صفر و اشاره به نقش حضرت زینب (سلام الله علیها ) در ابلاغ پیام عاشورا و روشنگری بعد از این حماسه بر وظیفه و رسالت دانشجویان در ابلاغ پیام عاشورا تاکید کرد و اظهار داشت: درسهای زیادی در حماسه عظیم عاشورا نهفته است و امید می رود دانشجویان و اندیشمندان نسل جوان با به جا آوردن رسالت زینبی خود  مفاهیم این حماسه عظیم را برای مردم تبیین کنند.

وی تصریح کرد: جامعه ما تشنه شنیدن معارف ناب حماسه عاشورایی است و انتظار می رود  دانشجویان با بهره گیری از ابزار نوین اطلاعاتی و رسانه ای  و با کمک مسئولین دانشگاهها و نهادهایی چون صدا و سیما در انجام این رسالت کوشا باشند.

گفتنی است یادواره دانشجویی مدافعان حرم سه ساله کربلا به همت بسیج دانشجویی  دانشکده حضرت رقیه (سلام الله علیها ) یزد و با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در محل این دانشکده برگزار شد.






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها