نمایش نمایش

ID : 12200445
معاون مدیرکل آموزش و پرورش یزد:

عمر مفید مدارس اشکذر پایان یافته است


معاون مدیرکل آموزش و پرورش یزد به برگزاری پروژه مهر و گفت: متاسفانه فضاهای آموزشی و اداری آموزش و پرورش استان یزد و همینطور اشکذر فرسوده شده و از متوسط عمر مفید خود نیز گذشته است.

به گزارش عصر فرهنگ به نقل از نسیم صادق، معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد صبح امروز در نشستی مشترک با فرماندار شهرستان اشکذر به بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش اشکذر پرداخت.

 

"زارع مهرجردی" معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در ابتدا با اشاره به لزوم کیفیت بخشی آموزش اظهار داشت: با توجه به جایگاه استان یزد از نظر کیفت آموزشی، جای کار برای افزایش این میزان وجود دارد.

 

زارع در ادامه به برگزاری پروژه مهر و بررسی های انجام شده اشاره کرد و گفت: متاسفانه فضاهای آموزشی و اداری آموزش و پرورش استان یزد و همینطور اشکذر فرسوده شده و از متوسط عمر مفید خود نیز گذشته است.

 

وی کمبود وسایل ورزشی در مدارس را از جمله نواقص موجود در مدارس عنوان کرد و گفت: امیدواریم در آینده با مشارکت اداره ورزش و جوانان بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

 

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه به رتبه چهارم اشکذر در استان یزد در بحث کنکور سراسری اشاره کرد و افزود: اشکذر چندین سال است که در میزان رتبه های برتر در استان یزد درخشان ظاهر شده و باید با برگزاری سمینارهای علمی و مشاوره ای در این زمینه بیشتر کارکرد.

 

زارع با بیان اینکه بخش خصوصی آنطور که باید درگیر امور آموزشی در این شهرستان نشده است گفت: باید با فراهم آوردن تسهیلات لازم در صدد جذب سرمایه گزاران  بخش خصوصی در امر آموزش بود.






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها