نمایش نمایش

ID : 25188010
همزمان با سراسر کشور اجرا شد

عکس/بازرسی هدفدار از کارگاه های ساختمانی ابرکوه


به منظور کاهش حوادث ناشی از کار، بازرسی‌های هدف دار از واحد‌های مشمول قانون کار توسط بازرسان کار در حوزه کارگاه‌های ساختمانی همزمان با سراسر کشور در ابرکوه اجرا شد.

به گزارش عصر فرهنگ، به نقل از سرو ابرکوه، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، یک کارگروه مشترک بازرسی، متشکل از  اداره کار، نظام مهندسی، فرمانداری و شهرداری ابرکوه، از تعدادی از کارگاه های ساختمانی در حال ساخت شهرستان به منظور ایمن سازی و کاهش حوادث ناشی از کار در این کارگاه ها بازدید کردند.

در جریان این بازدید ناصر زارع رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان، ضمن تأکید بر لزوم ارتقاء ایمنی در کارگاه های ساختمانی گفت: بخش ساختمان یکی از بخش های مهم اقتصادی است که نقش برجسته ای در سهم اشتغال  دارد ولی عدم رعایت موازین و مقررات ایمنی در این صنعت  به عنوان تهدیدی جدی برای سرمایه های انسانی و منابع مادی کشور تبدیل شده است.

همچنین سالار بازرس کار این اداره  ضمن اشاره به مصوبات کارگروه ارتقاء ایمنی در شهرستان از جمله اجرای گشت مشترک بازرسی از کارگاه های ساختمانی ، هدف از اجرای این بازرسی را ارتقا ایمنی، کاهش حوادث ناشی از کار و صیانت از نیروی کار و همچنین اجرایی‌سازی مقررات ایمنی و بکارگیری پیمانکاران دارای صلاحیت ایمنی از طرف کارفرما عنوان کرد.

 






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها