نمایش نمایش

ID : 16065064

عکس/فستیوالی با اعمال احمقانه در تایلند


فستیوالی هر ساله در تایلند برگزار می شود که افراد با عبور دادن چاقو، شمشیر، قمه،میخ و حتی شات گان از دهان خود، نمادهایی از سنن تایلندی ها را به نمایش می گذارند.

عصرفرهنگ،  فستیوال سالانه گیاهخواری محلی برای تجمع این افراد است. آنها معتقدند با پاره کردن دهانشان ارواح شیطانی را از بدن خارج می کنند و افکار به آرامش می رسند. این جشنواره به مدت 9 روز در تایلند برگزار می شود که در حین آن برخی با چوب نیز روح خود را به آرامش می رسانند.
 

عکس/ فستیوالی با اعمال جنون آمیز در تایلند عکس/ فستیوالی با اعمال جنون آمیز در تایلند عکس/ فستیوالی با اعمال جنون آمیز در تایلند عکس/ فستیوالی با اعمال جنون آمیز در تایلند عکس/ فستیوالی با اعمال جنون آمیز در تایلند عکس/ فستیوالی با اعمال جنون آمیز در تایلند عکس/ فستیوالی با اعمال جنون آمیز در تایلند عکس/ فستیوالی با اعمال جنون آمیز در تایلند عکس/ فستیوالی با اعمال جنون آمیز در تایلند عکس/ فستیوالی با اعمال جنون آمیز در تایلند عکس/ فستیوالی با اعمال جنون آمیز در تایلند عکس/ فستیوالی با اعمال جنون آمیز در تایلند عکس/ فستیوالی با اعمال جنون آمیز در تایلند عکس/ فستیوالی با اعمال جنون آمیز در تایلند عکس/ فستیوالی با اعمال جنون آمیز در تایلند






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها