نمایش نمایش

ID : 22427653
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد:

قبل از بروز حادثه در پارک شهدا چندین بار به مردم هشدار داده شد


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از مردم به دلیل بروز حادثه شکست پل در حاشیه جشن میلاد امام رضا(ع)، عذر خواهی کرد.

به گزارش عصرفرهنگ؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار یزدندا ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) با بیان اینکه بیش از 50 برنامه در دهه کرامت توسط سازمان اجرا شده است گفت: جشن ها و برنامه های متنوعی با تراکم روزانه 4 الی 5 برنامه توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برگزار شده است که با استقبال با شکوه و چشم گیر شهروندان همراه بوده است.


محمد رضا دشتی با اشاره به حادثه رخ داده در جشن شب میلاد امام رضا(ع) در پارک شهدای یزد ضمن عذرخواهی از مردم شریف دارالعباده اظهار کرد: سعی سازمان فرهنگی ورزشی این این است که همه شهروندان از برنامه های جشن استفاده کنند و به همین دلیل و جهت رفاه حال مردم علی رغم مناسب تر بودن پارک کوهستان برای برگزاری جشن میلاد ثامن الحجج(ع) پارک شهدا انتخاب شد زیرا برخی از مردم وسیله نقلیه برای حضور در پارک کوهستان را ندارند.


وی ادامه داد: جمعیت حاضر در جشن میلاد در حد تصور نبود و حدود چهار هزار و پانصد نفر از شهروندان در پارک شهدا جمع شده بودند، کلیه برنامه ها به خوبی انجام و زیباترین آتش بازی برگزار شد اما متاسفانه علی رغم تذکرهای مکرر مجری و نیروی انتظامی به دلیل اشراف پل به جایگاه عده ای برای دیدن برنامه ها روی پل ایستاده بودند و پل محل رفت و آمد حضار نیز بود.


دشتی اذعان کرد: پل که ظرفیت جمعیت را نداشت در انتهای برنامه ، شکست که خوشبختانه صدمه جدی به هیچ یک از مردم وارد نشد و مردم بافرهنگ منطقه با صبر تمام از کنار قضیه عبور کردند و حتی اعتراض هم نکردند.


وی تصریح کرد: فقط یک کارمند خود سازمان و یکی از شهروندان صدمه دیدند که تحت مداوای سرپایی قرار گرفته و اکنون نیاز حالشان خوب است.


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد بابیان اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از 140 عنوان جشن و جشنواره در یزد برگزار شده است گفت: انشالله تا پایان سال در مراسمات مختلف و با اجرای برنامه های متنوع در خدمت مردم شریف دارالعباده هستیم و در برگزار مراسمات بعدی تدابیر بیشتری برای جلوگیری از بروز حادثه ها اندیشیده می شود.
انتهای پیام/






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها