نمایش نمایش

ID : 10745065
مشاور امور بانوان فرماندار يزد:

مراسم تجليل از مادران و همسران شهداي انقلاب اسلامي برگزار مي شود


مشاور امور بانوان فرماندار يزد از برگزاري مراسم تجليل از مادران و همسران شهداي انقلاب اسلامي در ايام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش عصر فرهنگ به نقل از روابط عمومي فرمانداري يزد، خديجه نجفي در اين خصوص با بيان اينكه شهيدان و خانواده هاي آنان نقش محوري در پيروزي انقلاب اسلامي و صيانت از ارزشهاي اسلامي داشته اند اظهار داشت: در شرايط كنوني بايد براساس وظايف انساني و اسلامي، ايستادگي وجانفشاني اين عزيزان را در طول انقلاب اسلامي براي نسل هاي بعد تبيين كنيم.

 

مشاور امور بانوان فرماندار يزد با اشاره به اينكه مادران و همسران شهدا نقش تاثیرگذاری در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند و نباید زحمات این قشر از نگاه مسئولان دور بماند. اظهار داشت: مراسم تجليل از مادران و همسران 21 شهيد انقلاب اسلامي شهرستان يزد برگزار خواهد شد.

 

وي خاطرنشان كرد: اين همايش 21 بهمن همزمان با ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي با همكاري فرهنگ و ارشاد اسلامي، آموزش و پرورش نواحي يك و دو، ناحيه مقاومت بسيج مركزي، بنياد شهيد وامور ايثارگران و بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي اسلامي برگزار خواهد شد.

 

نجفي در پايان گفت : قطعاً برگزاري چنين مراسم هايي مي تواند در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل و الگوپذیری از ایثارگری مادران و همسران شهداء تأثيرگذار باشد، چرا که قدردانی از این قشر، قدردانی از شهدا است.
 






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها