نمایش نمایش

ID : 24776118
امام جمعه موقت بخش بهمن:

مردم و مسئولین مغلوب عربده‌کشی دشمن نشوند


امام جمعه موقت بخش بهمن گفت: مردم و مسئولین باید استحکام روحی و درونی خود را نسبت به وعده های الهی حفظ و مغلوب عربده کشی دشمن نشوند.

به گزارش عصر فرهنگ، به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت بخش بهمن با بیان بخشی از سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مردم اصفهان، اظهار کرد: مهمترین نیاز کشور به خصوص برای نخبگان و مسئولین، بصیرت سیاسی و غافل نشدن از توطئه دشمن است.
حجت الاسلام محمدی افزود: دشمنی دشمن تمام نیست بلکه فریبکارانه تر و پر لعاب تر شده و تنها ادبیات آنها با دوران دفاع مقدس و جنگ سخت بسیار متفاوت است. لذا باید بصیرت سیاسی حفظ و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.
وی عنوان کرد: روحیه انقلابی و اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی، همچنین حفظ اتحاد و انسجام ملی که انگشت اشاره دشمن در بعد سیاسی به دوگانگی، چنددستگی و اختلاف افکنی بین ملت، حاکمیت جامعه و نظام است، نباید متوقف شود.
محمدی گفت: ضمن تاکید بر اینکه مردم و مسئولین باید استحکام روحی و درونی خود را نسبت به وعده های الهی حفظ و مغلوب عربده کشی دشمن نشوند، گفت: اگر ما می خواهیم نقشه راه را داشته باشیم و نظاممان را حفظ کنیم باید بر مبنای وصیت نامه امام (ره) حرکت کنیم. مخصوصا جوانان باید امام راحل را در بیانات، کلمات و گفتار خودشان بررسی کنند، نه در خاطره گویی یا قصه هایی که بعضأ کم و زیاد به جامعه معرفی می شود.
امام جمعه موقت با اشاره به نتیجه انتخابات آمریکا و ریاست جمهوری ترامپ، خاطر نشان کرد: این انتخابات با تبلیغات گسترده که خالی از بی ادبی و صرف هزینه های گزاف نبود، نهایتا انجام شد و یک انسان تاجر و قمارباز انتخاب شد.
وی بیان کرد: ترامپ در شرایط سخت و آمریکایی با وجود 20 تریلیون بدهی، 45 درصد مردم فقیر، فعالیت جنبش 99 درصدی، 33 هزار کشته سالانه بخاطر خشونت های خیابانی، 10 میلیون بیکار و کارتن خواب، زیرساخت های قدیمی و ناکارآمد و... با شعار عوام پسند رسیدگی به اوضاع داخلی آمریکا به روی کار آمد؛ ولی خواهید دید که نگاه اینها نگاه جنگ طلبی و بیرونی و عوام فریبی است.
محمدی تاکید کرد: انتخاب شخص و انتخابات آمریکا به حال ما فرقی ندارد، چرا که در هر حال ملت از کشور و نظام خود دفاع می کنند، ولی در شرایط کنونی آمریکا، جای تعجب است که برخی در داخل کشور شاه کلید حل مشکلات را، مذاکره و ارتباط با کدخدای کاغذی می دانند.
خطیب جمعه اذعان کرد: چه فکری می کنند و چه سری است، چرا به بیانات رهبری توجه ندارند نمی دانم؟ در حالی که راهکار رفع مشکلات اقتصادی، گرانی خاموش حاکم بر کشور و تورم که بین اقشار ضعیف بیداد می کند و مورد انتقاد مراجع تقلید است، رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولیدات و ظرفیت های داخلی است.
نکته دیگر که وی به آن اشاره کرد: اینکه عده ای در داخل با کمال بی شرمی در فتنه 88 با ماهواره غربی ها همسو و از خط قرمز نظام عبور کردند، ولی در آمریکا پس از انتخابات؛ جریان ها، دانشگاهیان، جوانان، زن و مرد و اقشار مختلف جهت بیان خواسته هایشان در زمینه ساختارها، نبود دموکراسی واقعی، نبود عدالت و ... نه صرفا علیه ترامپ در خیابان ها هستند و رسانه هایشان سکوت کرده و حاضر نیستند، این ناملایمات داخلی را بیان کنند و این همان جریان نفاق است.
انتهای پیام






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها