نمایش نمایش

ID : 31271224

مصرف بنزین در یزد 7 درصد افزایش یافت


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی یزد گفت: در 6 ماهه اول سال جاری مصرف بنزین موتور 258 میلیون و 860 هزارلیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7.3 درصد افزایش یافت.

به گزارش عصرفرهنگ؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد در تشریح میزان فرآورده ها ی نفتی گفت : در ۶ ماهه اول سال جاری  مصرف بنزین موتور ۲۵۷میلیونو۸۶۰هزارلیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷,۳درصد افزایش  یافته است.

عبدالرضا انتظاری افزود: در ۶ ماهه  نخست امسال، ۶ میلیون و ۷۱۹ هزار لیتر نفت سفید در استان  مصرف شده که این مقدار با کاهش۱۲,۷درصدی مصرف این سوخت نسبت به مدت مشابه یادشده در سال گذشته همراه شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد، دررابطه با مصرف  نفت کوره  مصرفی این منطقه نیز یادآور شد: مصرف این فرآورده نفتی در بازه زمانی یادشده، به بیش از ۲۳ میلیون و ۹۷۶ هزار  لیتر رسیده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال پیش ۳ درصد یافزایش  یافته است.

وی ادامه توسعه شبکه گاز شهری در صنایع ، شهرها و روستاهای فاقد گاز مایع و مدیریت مصرفه بهینه مصرف کنندگان را از دلایل اصلی کاهش مصرف نفت سفید ونفتکوره  برشمرد.

انتظاری همچنین از توزیع ۵۴۱ میلیون و۴۷۸هزارمترمکعب گاز  طبیعی فشرده (سی ان جی) توسط ۴۶ باب جایگاه تک منظوره و چندمنظوره در بهار امسال در این منطقه خبر داد واظهار داشت مصرف این مقدار گاز CNG در مصرف بنزین اثر چشمگیری داشتهوبه همین میزان صرفه جوئی در مصرف را به همراه داشته است.

یزد رسا

انتهای پیام/






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها