نمایش نمایش

ID : 12723694
پیام«صلح و دوستی» مردم یزد را چه کسی مخابره می کند؟

ممانعت از ورود خبرنگاران به «جشن خصولتی»!


مسئولین صلح طلب برگزاری جشن خصولتی(خصوصی+دولتی) «صلح و دوستی» مانع از حضور خبرنگاران برای پوشش اخبار این جشن می شوند!

به گزارش عصر فرهنگ به نقل از یزد رسا، صبح امروز، دومین روز جشن «صلح و دوستی» ادامه یافت، اما متاسفانه مسئولین برگزاری از ورود خبرنگار یزد رسا به محل برگزاری جشن ممانعت به عمل آوردند!

 

مسئولین با این استدلال که ملک «خصوصی است!!!» مانع ورود خبرنگار یزد رسا شدند. همچنین در پاسخ به درخواست خبرنگار یزد رسا برای صحبت با دکتر اختیاری نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی و مسئول برگزاری عنوان شد که این ممنوعیت به دستور دکتر اختیاری اعمال شده است. هر چند به علت عدم امکان ارتباط با وی هنوز نمی توان در مورد صحت و سقم این ادعا قضاوتی کرد.

 

اما نکته حائز اهمیت این که تا کنون تنها عکس ها و اخباری که از این جشن پرهزینه مخابره شده است، متعلق به روابط عمومی استانداری یزد است که در حاشیه حضور دکتر طالبی، معاون امنیتی استاندار یزد در این جشن منتشر شده است.

 

به نظر می رسد حال مسئولین برگزاری و حامیان این جشن پر ماجرا باید به چند سوال جواب بدهند:


چرا جشنی که از طرف اداره ارشاد استان، وزارت خارجه، شهرداری یزد، استانداری یزد و هلال احمر حمایت می شود باید در ملکی خصوصی برگزار شود؟

 

مگر قرار نبود این نمایش مانور تبلیغاتی از صلح و دوستی مسلمان و زرتشتی به نمایش بگذارد؟ چه کسی قرار است این کار را انجام دهد؟


روابط عمومی استانداری یزد به تنهایی از پس این کار بر می آید؟ در این صورت خبرهای استانداری را چه کسی مخابره می کند؟!






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها