نمایش نمایش

ID : 18814204

استفاده ابزاری از زنان در تبلیغات یکی از نامزدهای یزدی


بعد از چند سال شیوه نخ نمای استفاده از بانوان در تبلیغ به یزد رسیده است و یکی از نامزدهای انتخابات یزد بانوان را با گل مامور کرده است در خیابان ها و بر سر چهار راه ها با تقدیم گل به افراد برای وی رای جمع کنند.

به گزارش عصر فرهنگ، طبق آمار رسمی ۴۹ درصد جمعیت کشور را زنان تشکیل می دهند و از ۱۲ میلیون نفر جوان در کشور نیمی از آن ها را دختران تشکیل می دهند. جلب نظر این طیف گسترده در آستانه انتخابات همیشه جز برنامه های نامزدها بوده است.
بسیاری از نامزدهای انتخاباتی برای همراه کردن بانوان از زنان و دختران جوان برای تبلیغ استفاده می کنند. مردم کشور ما قبلاً بارها دیده اندکسانی که خود را مخالف استفاده ابزاری از زنان می خواندند، دختران جوان را با تبلیغات راهی کوچه و خیابان کرده اند.

 

 


البته همین افراد بعد از پیروزی کوچکترین توجهی به خواسته های بانوان نداشته اند. چنانکه در تمام دولت های بعد از انقلاب تنها یک زن و آن هم در دولت احمدی نژاد در کابینه حضور داشت.
حالا بعد از چندین سال این شیوه نخ نمای تبلیغ به یزد رسیده است. یکی از نامزدهای انتخابات یزد بانوان را با گل مامور کرده است در خیابان ها و بر سر چهار راه ها با تقدیم گل به افراد برای وی رای جمع کنند.

 


باید از این نامزد ( و یا هر فردی که چنین شیوه ای را پیشنهاد داده) پرسید، آیا کرامت زن شیعه با چنین حرکاتی خدشه دار نمی شود؟ آیا زنان تنها ابزاری برای رای جمع کردن نامزدها هستند؟ شما که از زنان برای تبلیغ استفاده می کنید برنامه ای هم برای بانوان دارید؟!
 






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها