ID : 12860215
مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد:

«همدلی وهمزبانی» روابط عمومی ها را پر تکاپو می کند/روابط عمومی ها مهم ترین مجاری برای تحقق شعار سال


مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد گفت: بزرگان روابط عمومی بر این معتقد اند که امسال سال پر تکاپویی برای روابط عمومی ها است چراکه یکی از مهم ترین مجاری برای تحقق شعار سال همین روابط عمومی ها هستند تا با ابزار و پتانسیلی که از نوع کار از آن برخوردار هستند تلاش کنند تا شعار سال را محقق کنند.

به گزارش خبرنگار یزد رسا، در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی، مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به نام گذاری سال 94 به همدلی و همزبانی دولت و مردم توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: نکته ای که امسال وظیفه روابط عمومی ها را نسبت به شعار سال پر رنگ می کند عنوانی است که از جانب رهبر انقلاب عنوان شد.

 

داوود پاک طینت افزود: بزرگان روابط عمومی بر این معتقد اند که امسال سال پر تکاپویی برای روابط عمومی ها است چراکه یکی از مهم ترین مجاری برای تحقق شعار سال همین روابط عمومی ها هستند تا با ابزار و پتانسیلی که از نوع کار از آن برخوردار هستند تلاش کنند تا شعار سال را محقق کنند.

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها به عنوان یک واسط میان دولت و مردم، از هر زاویه ای وظیفه مهمی را بر عهده دارند ادامه داد: اگر نگاهشان به دولت باشد وظیفه دارند که پیام دولت را برای اقشار مختلف جامعه قابل فهم و درک کنند و پیام تخصصی دولت را به صورت فراگیر به مخاطب ارائه دهند و از طرفیاگر  روابط عمومی ها را از نگاه مردم بخواهیم بررسی کنیم توقع دارند که مطالبات مردم و بازخوردهایی را که نسبت به تصمیمات دولت دارند به صورت نظامند و در چارچوب قانون به گوش دولتمردان برسانند.

 

پاک طینت تصریح کرد: اگر روابط عمومی ها این نقش را محقق کنند می توانند گام های بسیار مهمی را در جهت با ارتباط موثر بردارد.

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد گفت: همدلی هم زمانی محقق می شود که هرکدام از طرفین ارتباط خود ار در جای دیگری قرار دهند و این اتفاق نمی افتند مگر که درک کاملی از هم داشته باشند روابط عمومی ها می تواند درک متقابل دولت و ملت را بالا ببرند و زمینه همدلی را ایجاد کند.

 

وی با اشاره به 27 اردیبهشت تا 2خرداد به عنوان هفته اتباطات و روابط عمومی اذعان داشت: در استان یزد با ابلاغ رییس شورای اطلاع رسانی استان دستور تشکیل ستاد بزرکداشت هفته روابط عمومی داده شد واعضای این ستاد اعم از دبیر، رؤسای چهار کمیته و مسئولین روابط عمومی فرمانداری ها مشخص شدند.

 

پاک طینت افزود: این ستاد در تمام شهرستان ها ابلاغ شده و تشکیل می شود و دستور عمل و فعالیت های آن برای روابط عمومی استانداری ارسال می شود.

 

وی طراحی، رونمایی و انتشار پوستر هفته روابط عمومی ها، تهیه و تنظیم سرود روابط عمومی ها که معرف این بخش است، دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی ها با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد، جشن بزرگ روابط عمومی ها با حضور کلیه مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان، تبلیغات محیطی یک دست، یک دستی بنرها و هم افزایی تبلیغاتی، اطلاع رسانی گسترده و طراحی پرتال هفته ارتباطات و روابط عمومی ها برای پوشش اخبار این هفته، شعار یک نواخت هفته با عنوان «روابط عمومی آینه همدلی و همزبانی»، نشست در شهرستان های بهاباد و ابرکوه با روابط عمومی های ادارات این شهرها را از جمله برنامه های هفته ارتباطات و روابط عمومی استان یزد عنوان کرد.

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در پایان با بیان اینکه دفتر شورای هماهنگی روابط عمومی ها به همت سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری در پارک وحشی بافقی احداث خواهد شد گفت: مجموعه دستگاه های اجرایی در قابل این شورا به فعالیت خواهند پرداخت که ریاست آن را استاندار یزد، نایب رییس معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بر عهده دارند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.