ID : 18017040
فرماندار خاتم در همایش شکوه هجرت مطرح کرد ؛

ارتقا بهداشتی منطقه یکی از خدمات بزرگ اردوهای جهادی در شهرستان خاتم


فرماندار خاتم یکی از خدمات بزرگ اردوهای جهادی در شهرستان خاتم را ارتقاء بهداشتی منطقه اعلام و اظهار داشت: سال گذشته در شرایطی بیماری سالک در همه شهرستان‌های استان یزد افزایش یافت، آمار این بیماران به یمن حضور فعالان اردوهای طرح هجرت در خاتم کاهش یافت.

به گزارش یزدرسا ، در همایشی با عنوان شکوه هجرت، از 75 فعال بسیجی اردوهای طرح هجرت در مناطق مختلف استان یزد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

فرماندار خاتم در این مراسم با بیان اینکه بسیج در اجرای برنامه‌های خود همواره منطقه محروم خاتم را مدنظر قرار داده است، اظهار داشت: محرومیت‌های شهرستان خاتم شناسایی شده به همین دلیل خاتم همواره یکی از نقاط هدف در اجرای طرح‌های بسیج است.

محمد زاده‌رحمانی عنوان کرد: هماهنگی خوبی بین ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان خاتم با فرمانداری وجود دارد به همین دلیل نیازسنجی برای اجرای طرح‌های بسیج نیز به خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: از انجا که نیازسنجی به خوبی انجام شده، خروجی طرح‌ها نیز بسیار مثمرثمر و برای مردم کارگشا بوده و این امر سبب شده تا سرمایه اقتصادی و نیروی انسانی در اجرای این طرح‌ها هدر نرود.

فرماندار خاتم یکی از خدمات بزرگ اردوهای جهادی در شهرستان خاتم را ارتقاء بهداشتی منطقه اعلام کرد و افزود: سال گذشته در شرایطی بیماری سالک در همه شهرستان‌های استان یزد افزایش یافت، آمار این بیماران به یمن حضور فعالان اردوهای طرح هجرت در خاتم کاهش یافت.

وی پیشنهاد کرد: قبل از اینکه این اردوها تشکیل و اعضای آنها اعزام شوند، هماهنگی لازم انجام شود تا اعزام‌ها به مناطقی صورت گیرد که امکان تخصیص بودجه برای آن مناطق وجود داشته باشد و ما نیز به عنوان نماینده دولت بتوانیم همکاری و حمایت خوبی از این طرح داشته باشیم.

منبع: فارس




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.