ID : 9821249
؛سرپرست حوزه هنری استان یزد خبر داد

انیمیشن «برکت» با موضوع سبک زندگی اسلامی در یزد تولید می‌شود


سرپرست حوزه هنری استان یزد گفت: مجموعه انیمیشن «برکت» با موضوع جمعیت و سبک زندگی اسلامی در حوزه هنری این استان در دست تولید است.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، محمدصادق کوچک‌زاده اظهار داشت: مجموعه انیمیشن "برکت" به کارگردانی سید یوسف حسینی‌نسب با مشارکت حوزه هنری یزد در واحد مطالعات و تولیدات فیلم انیمیشن این مرکز در حال تولید است.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه در 20 قسمت دو دقیقه‌ای تولید می‌شود و هر قسمت به موضوع متفاوتی در زمینه جمعیت و سبک زندگی اسلامی ایرانی می‌پردازد.

سرپرست حوزه هنری استان یزد با اشاره به تأکیدهای رهبر معظم انقلاب درباره سبک زندگی اسلامی همچنین افزایش جمعیت کشور اظهار داشت: با توجه به اهمیت این دو مقوله ایده و طرح این مجموعه در حوزه هنری یزد مطرح و از دو ماه پیش تولید آن آغاز شد.

کوچک‌زاده با بیان اینکه از تکنیک کات اوت کامپیوتری در تولید این اثر استفاده شده است، ادامه داد: تاکنون 10 قسمت این مجموعه تولید شده و بقیه آن نیز تا یک ماه آینده تولید می‌شود.

وی افزود: انیماتور و تدوین این مجموعه به عهده سید یوسف حسینی‌نسب بوده و نویسندگی آن را دانش‌ گیتی انجام داده است.

سرپرست حوزه هنری استان یزد خاطرنشان کرد: محاسن افزایش جمعیت، همدلی و همکاری، برکت‌های فرزند بیشتر، الگوپذیری، ارتقای سطح تحصیلی و نیروی انسانی، استحکام بنیان خانواده، امید به زندگی، آینده‌نگری و ... از جمله موضوعات این مجموعه است.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.