ID : 11499814
در یازده ماهه امسال صورت گرفت

بافت 927 متر فرش‌ دستباف توسط مددجویان اشکذری


مدیر کمیته امداد اشکذر از بافت فرش‌های دستباف به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال توسط مددجویان اشکذری در طول یازده ماهه امسال خبر داد.

به گزارش یزد رسا، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اشکذر در گفت وگو با خبرنگار نسیم صادق، اظهار داشت:‌ خودکفایی و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد، یکی از دغدغه‌های اصلی کمیته امداد اشکذر بوده و در این راستا نیز گام‌های خوبی برداشته شده است. 

 

"یداالله مروتی" رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشکذر یکی از اقدامات موثر در این زمینه را مربوط به قالیبافی مددجویان تحت حمایت خود دانست و افزود: بخش قالیبافی در میان خانواده‌های مددجوی اشکذری جایگاه مناسبی داشته و ظرفیت‌های خوبی در این زمینه در شهرستان اشکذر دیده می‌شود. 

 

وی در همین راستا از تولید 927 متر فرش توسط مددجویان اشکذری در طول یازده ماهه امسال خبر داد و افزود: ارزش ریالی این قالی‌های دستباف مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تخمین زده شده است.

 

وی به میزان سود حاصل از بافت این قالی‌ها اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی سود قالی‌های بافته شده توسط مددجویان بیش از 3 میلیارد  ریال بوده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اشکذر خاطرنشان کرد: کمیته امداد در زمینه بسترسازی برای اشتغال افراد زیر پوشش خود خدمات متنوعی به مددجویان ارائه می‌دهد.

 

مروتی ادامه داد:‌ ارائه مشاوره‌های شغلی به افراد، برگزاری کلاس‌های حرفه‌آموزی، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، تهیه و واگذاری مواد اولیه و ابزار کار به مددجویان، نظارت بر حسن اجرای فعالیت‌ها و بازاریابی برای فروش محصولات و دستاوردهای مددجویان، از جمله اقدامات حمایتی کمیته امداد در راستای ایجاد شغل برای مددجویان بوده است.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.