ID : 8924650
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مهریز خبر داد

تولید سالانه ۶۵۰ تن آهن اسفنجی در مهریز


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مهریز گفت: واحد تولیدی فولاد محمد مهریز در حال بهره برداری است که ظرفیت تولید ۶۵۰ تن آهن اسفنجی در سال را داراست.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، حمید رضا بشارت صبح امروز در حاشیه بازدید نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی از واحدهای صنعتی مهریز اظهار کرد: مهریز ظرفیت تولید 650 تن آهن اسفنجی در سال را دارد و در حال بهره‌برداری است.

وی افزود: این واحد با ظرفیت تولید 650 تن آهن اسفنجی در سال و اشتغال‌زایی 45 نفر در فاز اول یکی از واحدهای کم آب خواه استان به شمار می‌رود.

نماینده وسیعترین حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید با بیان خرسندی از بهره‌برداری این واحد در مهریز گفت: این واحد تولیدی در زنجیره فرآوری فولاد، گندله را حذف و با سنگ‌های کم عیار نیز قابلیت فرآوری دارد و باید به این تفکرهای نوین احترام بگذاریم و از آن بهره برداری کنیم.

بررسی و بازدید از فاز توسعه شهرک صنعتی مهریز از دیگر برنامه‌های حجت الاسلام دخیل عباس زارع‌زاده در مهریز بود.

مدیرعامل شرکت خدماتی عمرانی شهرک‌های صنعتی مهریز در بازدید از فاز توسعه گفت: فاز توسعه شهرک صنعتی مهریز در 100 هکتار شامل صنایع مزاحم شهری، کارگاه‌های شهرستان و صنایع شیمیایی پاک است.

وی از فعالیت 85 واحد صنعتی در شهرک صنعتی مهریز خبر داد و گفت: شهرک صنعتی مهریز هم اکنون در زمینی به مساحت 300 هکتار زمینه اشتغال بیش از 2 هزار نفر را فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی شهرستان مهریز از ظرفیت‌های خوب این شهرک را وجود زیر ساخت‌های مناسب برای سرمایه گذاران دانست و گفت: همکاری خوبی بین مسئولان اجرایی و صاحبان صنایع در زمینه‌های مختلف تولیدی و صنعتی در شهرستان مهریز وجود دارد.

وی اظهار کرد: حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران برای استفاده از ظرفیت‌های شرکت صنعتی مهریز مورد اقبال مردم و مسئولان است.(تسنیم)




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.