ID : 13293314
خطیب موقت جمعه بافق:

جشن های شعبانیه در راستای معرفت به امام زمان برگزار شود


حجت الاسلام روحانی در نماز جمعه این هفته با بیان کرد استکبار جهانی نمی خواهد این نظام باشد وهدف از ناامنی در کشور های اطراف برای نابودی این نظام است و توطئه های دشمنان برای این نظام ایجاد کردند توسط این نیروهای مخلص وولایت مدار خنثی شده است .

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق خبر، امام جمعه موقت  بافق حجت الاسلام روحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن عرض تبریک به مناسبت 11 شعبان ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان گفت : مقام معظم رهبری در مورد اهمیت دادن به جوانان فرمودند: تحقق آرمانهای نظام بدون جدی گرفتن جوانان غیر ممکن است.

 حجت الاسلام روحانی افزود : کشور ما از لحاظ نیروی انسانی جوان  در بهترین وضعیت است و حدود 31 درصد جمعیت بین 15 تا 29 سال قرار دارند . جوانان سرمایه های مهم نظام هستند و دشمنان برنامه های فراوان برای گرفتار کردن جوانان به اعتیاد به مواد مخدر و انحرافات اخلاقی کرد و این خطر بزرگی است که جوانان کشور را تهدید می کند.

وی گفت: 12 خرداد سالروز ارتحال حجت الاسلام ابوترابی یاد خاطر این آزاده سرافراز را گرامی داریم.13 خرداد مصادف با 15 شعبان ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (ع) و روز جهانی مستضعفین وروز سربازان گمنام امام زمان (ع) است .

خطیب نماز جمعه بیان کرد :استکبار جهانی نمی خواهد این نظام باشد وهدف از ناامنی در کشور های اطراف برای نابودی این نظام است و توطئه های دشمنان برای این نظام ایجاد کردند توسط این نیروهای مخلص وولایت مدار خنثی شده است .

روحانی ضمن تشکر از جوانان ومردمی که در هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم جشن نیمه شعبان تلاش می کنند گفت : باید این جشن ها طوری برنامه ریزی کنند معرفت و شناخت جامعه نسبت به  امام زمان (ع)  را بالاببرند و  دشمنان سعی دارند این جشن ها را به انحراف بکشانند. 

وی در ادامه با توجه به همزمانی جشن نبمه شعبان و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) گفت : ضمن برگزاری جشن قابل قبول سعی شود سالگرد باشکوهی برای امام راحل هم برگذار شود .

حجت الاسلام روحانی در پایان در گذشت مرحوم سید علی نقی سلیمانی برادر امام جمعه شهرستان را به خانواده سلیمانی ومیرغنی زاده تسلیت گفت و از خداوند برای آن مرحوم رحمت ومغفرت طلب کرد.

انتهای پیام/س




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.