ID : 38558903
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی:

دولت با اختصاص کامل منابع مالی از کادر درمان حمایت کند


جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با اختصاص کامل منابع مالی از کادر درمان حمایت کند.

محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص اختصاص یک میلیارد یورو از صندوق ذخیره ارزی به وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: برای پیگیری این مطلب از دولت هم بحث سؤال و هم تذکر را نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشتند که تکلیف یک میلیارد مشخص شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در مقابله با ویروس کرونا، پزشکان و کادر درمان تلاش مضاعفی را از خود به نمایش گذاشتند و ایثارگرانه به کار خود ادامه می‌دهند، اضافه کرد: در زمان فعلی، برای مقابله با این ویروس که جامعه ما را درگیر خودکرده است ایثارگری بالایی را می‌طلبد که کادر درمان آمادگی خود را در این خصوص به نمایش گذاشتند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای پشتیبانی کردن و حمایت از کادر درمان باید منابع مالی توسط دولت در اولویت اول و موارد دیگر اعم از دارو، تجهیزات و امکانات موردنیاز بیمارستان‌ها تأمین شود افزود: در این مورد نباید بیمارستان‌ها نباید دچار کمبود باشند تا بتوانند بیماران را معالجه و در این مسیر با دغدغه‌ای مواجه نشوند.

جوکار با تأکید بر اینکه مجلس به دنبال پرداخت مابقی یک میلیارد یورو از سوی دولت خواهد بود، اضافه کرد: با توجه به اینکه اکنون کشور در شرایط خاصی قرار دارد، به‌طور حتم پیگیر این مسئله خواهیم بود و اگر اتفاقی نیفتاد بازهم با سؤال و تذکر به دولت این مسئله را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.