ID : 1092268
عضو جامعه روحانیت مبارز در یزد:

روحانی با کلید آمده ولی اطرافیانش با داس!/مگر رژیم عوض شده که اینقدر برکناری صورت می گیرد؟!


حجت الاسلام جعفر شجونی در یزد با تاکید بر برکناری های بیشماری که دولت یازدهم صورت گرفته گفت : به نظر می رسد دولت با کلید آمده ولی اطرافیانش با داس آمده اند و در حال درو کردن جوانان حزب اللهی هستند

به گزارش خبرنگار یزد رسا حجت الاسلام جعفر شجونی در جمع بسیجیان یزدی در خصوص اینکه استعمارگران با مأمور کردن دست نشاندگان خود سعی در نابودی اسلام دارند اظهار داشت: استعمارگران برنامه ی خود را تا جایی پیش بردند که حتی گفتن«بسم الله الرحمن الرحیم» توسط آقای راشد(یکی از نمایندگان مجلس ) در مجلس ملی باعث اعتراض جمع کثیری از نماینگان و استعفای راشد شد.

نماینده کرج در اولین دوره مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امید مملکت ما جوانان هستند ادامه داد :جوانان باید در در این راه تقوا پیشه گیرند چرا که تقوا الهی بردباری و عزت نفس به بار آورده و آنان را از گزند گناه شهوت و هوای نفس باز می دارد.

شجونی در خصوص حماقت دشمنان اسلام گفت: جامعه جهانی تا جایی پیش رفته که خبرنگاران خارجی اولین سئوالی که از رئیس جمهور پیشین پرسیدند در رابطه با همجنس گرایی است و این نشان دهنده ی دشمنی آنان با ارزش ها وآرمان های جموری اسلامی است که سعی در زیر سئوال بردن آن دارند.

وی که از هم حربی های روحانی است با تأکید بر برکناری های بی شماری که در دولت یازدهم صورت گرفته گفت : به نظر می رسد دولت با کلید آمده ولی اطرافیانش با داس آمده اند و در حال درو کردن جوانان حزب اللهی هستند واین خلاف منش اعتدال است؛ مگر رژیم عوض شده که اینقدر برکناری صورت می گیرد؟!

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه منافقینی که از راه امام جدا شدند به نگهبانی اتاق خواب صدام رسیدند افزود: اما راحل به تنهایی توانست حکومت های ملعونی که حزب توده و دیگر حزب های قدرتمند در زمان ملی شدن صنعت نفت نتوانستند سرنگون کنند از پای درآورد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.