ID : 8451477
صبح امروز:

رئیس جدید دانشکده فنی شهید مطهری تفت معرفی شد +تصاویر


مراسم تکریم و معارفه رییس دانشکده فنی شهید مطهری شهرستان تفت، صبح امروز برگزار شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، مراسم تکریم و معارفه رییس دانشکده فنی شهید مطهری شهرستان تفت، صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون فرماندار تفت، نماینده ولی فقیه در دانشکده های فنی یزد، رییس دانشکده شهید صدوقی یزد به عنوان نماینده رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و روسای دانشکده های فنی استان و جمعی از کارکنان و اساتید این دانشکده برگزار شد.

 

*نماینده رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور: وظیفه آموزشکده های فنی، تربیت تکنسین های ماهر در بخش های مختلف علمی صنعتی است

سیدابوالقاسم میرطالبی رییس دانشکده فنی شهید صدوقی یزد و نماینده رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور هم با تشکر و قدردانی از زحمات رییس سابق این آموزشکده گفت: وظیفه ما دراین آموزشکده های فنی،تربیت تکنسین های ماهر در بخش های مختلف علمی صنعتی است و تربیت مردانی که مرد میدان و عمل هستند و امیدواریم بتوانند دراین میدان عمل موفق و پیروز باشند.

 

*امام جمعه تفت: جهاد امروز کشور، جهاد علمی است

 امام جمعه تفت در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره) و همچنین تبریک هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بهار علم و دانش اظهار داشت:انصافاً دانشکده شهید مطهری تفت  موفقیت‌های قابل قبولی در جهت توسعه‌ی علمی و خودکفایی داشته که اختراعات به ثبت رسیده  و حضور در نمایشگاه های بین المللی گویای همین موضوع است..

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری جهاد امروز در ایران را جهاد علمی دانست و گفت: روزی جمهوری اسلامی به پیروزی کامل خواهد رسید که سطح علمی کشور را به حدی برسانیم که از نظر علم و فناوری نه تنها در منطقه بلکه در دنیا حرف اول را بزنیم.

وی افزود: دانشکده های فنی به جهت اینکه به صورت تئوری و عملی توام با هم به آموزش می پردازند باید در این جهاد علمی کشور پیشتاز باشند.

امام جمعه تفت در ادامه سطح آموزشی در استان یزد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شهرستان تفت هم پیشرفت های خوبی را در زمینه علمی داشته و زمینه افزایش دوبرابری آن ها را نیز دارد.

وی در پایان با تشکر از زحمات دهقانی رییس سابق دانشکده، برای محامدی آرزوی موفقیت کرد.

 

*فرماندار تفت: بهره بردن از ظرفیتهای بودجه به نفع دانشکده از وظایف مهم ریاست جدید است

فرماندار تفت هم در این مراسم گفت: خدمت و تکریم دانشجویان و اساتید، همدلی و وحدت در حوزه مدیریت با اساتید و دانشجویان از ملزومات اساسی این آموزشکده است.

محمود زارع ضمن به «محامدی» ریاست جدید دانشکده، تلاش در جهت بهره بردن از اعتبارات ملی و ظرفیتهای بودجه به نفع دانشکده را از وظایف مهم ریاست جدید دانست و بیان کرد: مدیریت جدید باید برای رفع مشکلات این اموزشکده همه تلاش خود را بکار گیرد.

در این مراسم از خدمات 5ساله احمد دهقان رییس سابق دانشکده فنی شهید مطهری تفت قدردانی و با حکم رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد محمد محامدی بعنوان رییس جدید این آموزشکده معرفی شد.

ریاست آموزش و پرورش شهرستان تفت را می توان از سوابق «محمدمحامدی» دانست.

 

برای دیدن تصاویر این مراسم اینجا کلیک کنید




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ا
با عرض سلام و خسته نباشید.
فکر کنم باید خبرنگارتون دقت بیشتری کند. مهندس محامدی الان معاون استانداری هستند.
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ ۱۹:۵۲.