ID : 953213
از سوی فرماندار شهرستان بافق؛

زمان جدایی معدن «D19» از بافق اعلام شد


فرماندار بافق با بیان این مطلب که جدایی «D19» از این شهرستان طبق مصوبه هیئت وزیران بوده است، زمان دقیق جدایی این معدن از بافق را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار یزد رسا ازبافق، مهدی دهقان خاوری در نشست مطبوعاتی مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با اصحاب رسانه بافق (هفته گذشته) ، در خصوص آخرین وضعیت منطقه D19 ، گفت: معدن «D19» در تاریخ ۱۳۷۲/۴/۲۰ طبق مصوبه هیئت محترم وزیران از بافق جدا شده و نقشه آن در اتاق بنده موجود است که با امضاء رئیس جمهور وقت و وزیر کشور همراه می باشد. این نقشه را در جلسه شورای تامین بافق به امام جمعه معزز شهرستان نشان داده ام تا تصمیمات مورد نظر را اتخاذ کنند.

فرماندار بافق افزود: دو حُسن این مصوبه این است که از آن استنباط می شود که جدایی D19 از بافق (حسب ظاهر) قانونی انجام شده و اینکه واقعاً از بافق جدا شده است (قبلا برای بافق بوده است).

وی در پایان بیان داشت: انشاالله هفته آینده (پس از ایام ولادت خجسته امام حسن مجتبی (ع)) در نشست با خبرنگاران شهرستان ، پیرامون D19 و تمام فعالیت هایی که قرار است زین پس در بافق انجام دهیم ، به صورت مفصل صحبت خواهیم کرد.

لازم به ذکر است دلیل تاخیر انتشار این مطلب، درخواست فرماندار بافق از خبرنگاران حاضر بود که عنوان کرد: به خاطر تحت الشعاع قرار نگرفتن کنفرانس مطبوعاتی مدیرعامل سنگ آهن مرکزی ، در روزهای آتی این خبر را منتشر کنید.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.