ID : 20123853
امام جمعه مهریز تاکید کرد

ضرورت شرکت آگاهانه اقشار مختلف جامعه در انتخابات


امام جمعه مهریز در خطبه های نماز جمعه شهر بر ضرورت شرکت آگاهانه قشار مختلف جامعه در انتخابات تاکید کرد

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح مهریز حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه امروز این شهر در مسجد جامع ولی عصر (عج) افزود: اسلامی حقیقی آن است که فقط به فکر عبادت محض نیست و در مسائل دیگر جامعه نیز وارد می شود.

وی ادامه داد: اسلام ناب محمدی (ص) همان اسلام پیامبر اعظم (ص) ، اسلام حضرت علی (ع) ، اسلام حضرت امام خمینی (ره) و اسلام با مبارزه با دنیای استکباری است.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: اسلام واقعی به تمامی امت اسلام توصیه می کند که ضمن ولایتمداری قهرمانانه در برابر استکبار جهانی و آمریکا تا پای جان ایستادگی کنند.

برهان گفت: اسلام حقیقی دینی و اسلامی است که امت سلام و مسلمین را به مقاومت جانانه در برابر نقشه های مختلف استبار جهانی و عوامل آنها دعوت می کند.

وی افزود: اسلام از همه مردم می خواهد همواره دارای بینش و بصیرت در حوادث مختلف باشند و فعالانه در عرصه های گوناگونه به نظام و انقلاب اسلامی خدمت کنند.

امام جمعه مهریز تصریح کرد اسلام با تنبیلی و بی تفاوتی مردم در قبال مسائل گوناگون جهان اسلام و انقلاب اسلامی مخالف است و راه موفقیت را در گرو هوشیاری و آگاهی می داند.

برهان گفت: جهاد فرهنگی ، جهاد سیاسی ، مقابله با توطئه های مختلف دشمنان و قیام برای حق و عدل باید همواره محور و سرلوحه مسلمانان در برابر دشمنان باشد.

وی تاید کرد: باید در انتخابات برای خدا کار کرد و همچنین اسلام ناب فقط حضور در اعتکاف و اقامه نماز و پرداخت خمس و زکات نیست بلکه همواره با بیداری و دشمن شناسی برای تحقق اهداف نظام تلاش مضاعف داشت.

امام جمعه مهریز همچنین به اهمیت و نقش دعا در زندگی انسان ها پرداخت و از مردم خواست تا قدر لحظات ماه رجب و اعتکاف را برای ارتباط بیشتر با خدا بدانند .

برهان گفت: معارف دینی یک اقیانوس است که باید برای بندگی خدا بیش از گذشته فعالیت کرد که سعادت دنیا و آخرت در گرو همین مرام الهی است.

وی از مردم خواست همواره مسائل را جدی بگیرند و بی تفاوت نباشند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.