ID : 9814260
رئیس مجلس شورای اخوت بلخ افغانستان:

مواضع امام خامنه‌ای در تحولات منطقه کاملا درست است/دفاع از بیت المقدس دفاع از اسلام و مسلمانان استرئیس مجلس


رئیس مجلس شورای اخوت بلخ افغانستان با اشاره حمایت های ایران از مدرم مسلمان عراق و سوریه گفت: مواضع امام خامنه ای در تحولات منطقه ارزشمند و مورد تایید مردم افغانستان است.

به گزارش یزدرسا به نقل از دانا ،مولوی عبدالرئوف توانا رئیس مجلس شورای اخوت بلخ افغانستان در با اشاره به موضوع وحدت میان در مسلمانان اظهار داشت: امت اسلامی امت واحده است و شیعه و سنی به دستور قرآن کریم و احادیث پیامبر اسلام رسالت دارند و مکلف‌اند که دست‌به‌دست هم بدهند و از ارزش‌ها اسلامی دفاع کنند.


رئیس مجلس شورای اخوت بلخ افغانستان ضمن اشاره به اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی افزود: امروز نخستین قبله مسلمین مورد تهاجم قرارگرفته است که مسلمانان باید از آن دفاع کنند و اجازه ندهند که دشمن از نقاط ضعف آنان استفاده شوم و سوء کند.


وی ادامه داد: دفاع از بیت المقدس دفاع از اسلام و مسلمانان است که نباید در حاشیه تحولات اخیر جریان های تکفیری نادیده گرفته شود.


عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب در افغانستان با اشاره به مواضع ایران در عراق و سوریه گفت: ما مواضع امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران در قضایای امت اسلامی را به‌طور کامل درست می دانیم و تأیید می‌کنیم و ارزشمند می‌دانیم و حرکت ایشان را حرکتی برای امت اسلامی می‌دانیم.



انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.