ID : 38882303
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

مکتب شهید سلیمانی الهام گرفته از مکتب عاشورا است


جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: مکتب شهید سلیمانی الهام گرفته از مکتب عاشورا است.

به گزارش یزدرسا، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: مکتب شهید سلیمانی الهام گرفته از مکتب عاشورا است و مکتب مذاکره و سازش نیست.

وی به جایگاه ویژه سردار سلیمانی در بین آزادی خواهان جهان اشاره و اضافه کرد: حاج قاسم با حضور خود در منطقه سبب شکست آمریکایی در منطقه شد که در نتیجه دشمن مجبور به تعظیم در مقابل این سردار شجاع شد.

جوکار اعلام کرد: شهید سلیمانی با مکتب سازش‌ناپذیر خود امت‌های مسلمان منطقه را در کنار یکدیگر جمع و در مقابل دشمن به ایستادگی و در پایان به پیروزی رسید.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس یکی از کشورهای وابسته به آمریکا را در منطقه، عربستان سعودی اعلام و اشاره کرد: این کشور سازش پذیرترین کشور به بلوک غرب است اما در نهایت آنها لقب گاو شیرده را به این کشور دادند که اوج ذلت و خواری یک کشور را نشان می‌دهد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی یک سرباز به معنا برای ولایت بود، افزود: این شهید عزیز در تمام طول زندگانی خود همیشه در راه ولایت قدم برداشت و هیچ گاه از این مسیر خارج نشد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.