ID : 12870248
در سال زراعی گذشته؛

پرداخت187میلیاردریال غرامت به کشاورزان ودامداران استان یزد/محصولات و دام خود را بیمه کنید


مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان یزد با اشاره به دریافت 40 میلیارد ریال حق بیمه از کشاورزان استان یزد گفت: در سال زراعی گذشته مبلغ 187 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان استان یزد پرداخت شده است.

مهندس نوری زاده مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان یزد با اشاره به دریافت 40 میلیارد ریال حق بیمه از کشاورزان استان یزد گفت : در سال زراعی گذشته مبلغ 187 میلیاردریال غرامت به کشاورزان استان یزد پرداخت شده است

به گزارش خبرنگار یزد رسا از بهاباد ، مدیر عامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان یزد در سفر به بهاباد پس از بررسی قراردادن حوزه بیمه دامهای سبک و سنگین در گفتگوئی با خبرنگار یزد رسا از بهاباد گفت :صندوق بیمه کشاورزی بنا به رسالتی که در این حوزه دارد و بخش حمایتی که در کشاورزان دارد توانست در سال زراعی گذشته مبلغی بالغ بر 40 میلیاردریال حق بیمه محصولات کشاورزی را از کشاورزان و دامداران  استان یزد دریافت کند  .

 

 وی تصریح کرد : با توجه به خساراتی که حادث شده در سال زراعی گذشته مبلغ 187 میلیارد ریال غرامت توسط صندوق بیمه محصولات کشاورزی به دامداران و کشاورزان استان پرداخت شده است.

 

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان یزد خاطر نشان کرد : این فاصله  حق بیمه ای که از کشاورزان و دامداران گرفته شده است به آن غرامت که داده شده نشان دهنده این است که صندوق بیمه کشاورزی در صدد حمایت از بخش کشاورزی است.

 

وی از کشاورزان و دامداران خواست که محصولات کشاورزی و دامهای خود را در برابر خطرات طبیعی  که در ید و اختیار خودشان نیست آنها را بیمه کنند و در صورت بیمه کردن محصول خود و دیدن خسارت در برابر حوادث بلافاصله کارشناسان و اکیپ بازرسی از مناطق خسارت دیده بازدید به عمل آورند و در اسرع وقت غرامت آنان پرداخت خواهد شد.

 

این مقام مسئول گفت : این نوید را به دوستان بدهم که در سال زراعی 93 ، 94 تلاش داریم با توجه به خسارتهائی که در استان حادث شده است و آن نوسانات هائی که در اواخر اسفند ماه حادث شده است و موجب خسارت سنگینی به باغات و زراعت ما شد با همکاری در مدیرت های جهاد کشاورزی استان از مناطق خسارت دیده بازدید به عمل می آورند و آن مبلغ را به حساب کشاورزان و دامداران واریز میکنند.

 

مهندس نوری زاده عملکرد حوزه بیمه دام سبک و سنگین شهرستان بهاباد را مورد بررسی قرار داد و گفت : با توجه به حمایت دولت در پرداخت غرامت به دامداران عزیز این نوید را به دامداران استان خواهیم داد با توجه به حمایتی که صندوق بیمه محصولات کشاورزی به بخش کشاورزی و حوزه دامداری دارد و کمک قابل شایانی نیز را به دامداران نموده است.

 

وی در خصوص حق بیمه ای که یک دامدار باید پرداخت کند گفت : در بحث پرداخت حق بیمه از مجموع حق بیمه ای که دامدار باید به صندوق بیمه کشاورزی پرداخت کند از مجموع 10 هزار تومان حق بیمه مبلغ 2 هزار تومان را به صندوق پرداخت نماید وی گفت اگر اتفاقی برای دام آنها بیفتد و دام تلف شود صندوق بیمه مبلغ  یک میلیون و ششصد هزار ریال  غرامت را به دامداران پرداخت میکند این فاصله مبلغ حق بیمه کمی است که از دامدار پرداخت می کنیم.

 

وی در پایان به کشاورزان و دامداران توصیه نمود تا محصولات و دامهای خود را در برابر حوادث طبیعی بیمه کنند .

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.