ID : 13601793
معاون ‌‌جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد:

کمپین حساس‌سازی بحران آب در استان یزد ایجاد می‌شود‌


معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اهمیت حساس‌سازی و آگاه‌سازی بحران آب استان یزد گفت: کمپین آب به منظور حساس سازی بحران آب در استان یزد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حامد صدیقی در کارگروه تخصصی تشکل‌های مردم نهاد مدیریت بحران که با محوریت راه‌ اندازی طرح کمپین آب در یزد برگزار شد، با بیان اینکه استان یزد یکی از کم‌آب‌ترین استان‌های کشور است، اظهار داشت: آگاه‌سازی مردم در مورد کاهش مصرف آب و مصرف هوشمندانه بسیار مهم و ضروری است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: جمعیت هلال احمر در راستای اهداف اصلی خود که نجات جان‌ها است در بحث مدیریت بحران آب ورود کرده است.

وی با اشاره به اهمیت محافظت از منابع آب‌های شرب و کشاورزی افزود: جمعیت هلال احمر استان یزد می‌تواند با استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب خود و با همکاری دستگاه‌های مختلف استان نسبت به راه‌اندازی کمپین آب و اعلام نیاز استان یزد به آب در سطح کشور اقدام کند.

وی حساس سازی و آگاه سازی مردم استان در مورد مصرف هوشمندانه آب، حساس‌سازی مردم کشور در مورد کم آبی استان یزد، جذب مشارکت بیشتر مردمی در راستای حفاظت از منابع آبی استان و حساس‌کردن گروه‌های تأثیر‌گذاران استان در مورد بحث کم آبی و بحران آب در استان را از جمله اهداف راه‌اندازی کمپین آب در استان عنوان کرد.

صدیقی تصریح کرد: رسانه‌های فعال استان یزد باید بیش از پیش در راستای اهداف و رسالت خود نسبت به حساس‌سازی بحث بحران آب در بین مردم استان و خارج از استان اقدام کنند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد تشکیل کمیته مدیریتی، شناسایی افراد ذی‌نفع، گروه‌های مخاطب، شرکاء، سرمایه گذاران، پشتیبان و توافق به منظور انتخاب شعارهای کلیدی را از جمله اقدامات اولیه برای راه‌اندازی کمپینی منسجم، فراگیر و تأثیرگذار در بحث آب دانست.

صدیقی با اشاره به فعالیت بیش از 210 کانون جوان روستایی هلال احمر در استان خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان یزد با بیش از 40 هزار نفر نیروی داوطلب و سازماندهی شده آمادگی هرگونه ارائه خدمات در جهت ترویج فرهنگ مدیریت بحران آب و مصرف هوشمندانه آب در استان یزد را دارد.

وی با اشاره به اهمیت دخالت دادن و حساس کردن رسانه‌های مختلف در کمپین‌ها عنوان کرد: تولید محتوا، انعکاس رسانه‌ای شعار‌های تبلیغاتی، مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و انجام تبلیغات محیطی گسترده از دیگر اقدامات قابل اجرا در جهت اجرای اهداف کمپین آب در استان است.

انتهای پیام/س




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.