Skip to Content

گفتگو/ (1)برگزاری ویژه‌برنامه‌های میلاد حضرت زهرا(س)؛

همایش «مادران آسمانی»برای تجلیل از مادران و همسران شهدا برگزار می شود


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری همایش «مادران آسمانی» با هدف تجلیل از مادران و همسران شهدا خبر داد.

محمدرضا دشتی در مصاحبه با خبرنگار یزبانو اذعان داشت: همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، همایش مادران آسمانی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد و بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد برگزار می‌شود.

 وی گفت : این همایش چهارشنبه 19 فروردین ماه در محل فرهنگسرای شهرداری یزد با حضور جمعی از مسئولین و خانواده‌های شهدا برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد اذعان کرد : به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های متعددی در سطح شهر یزد تدارک دیده شده است که این برنامه‌ها بیشتر در پارک‌ها و مکان‌های عمومی سطح شهر برگزار خواهد شد.
دشتی از برگزاری جشن نگین آفرینش خبر داد و گفت : جشن یاد شده به ترتیب، پنجشنبه 20 فروردین ماه و جمعه 21 فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در پارک کوهستان و هفتم تیر یزد با اجرای برنامه‌های متنوع و با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول، اجرای برنامه‌های طنز و موسیقی، تقلید صدا، مسابقه، نور افشانی  و ... را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در جشن نگین آفرینش عنوان کرد.
یادآور می شود، روز جمعه، 21 فروردین ماه، سالروز میلاد با سعادت بانوی دو عالم -حضرت فاطمه زهرا (س)- به نام روز بزرگداشت مقام زن نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری