Skip to Content

بانوی مدیر مرکز مشاوره امام حسین(ع) یزد:

استقبال خانواده ها از اجرای طرح سپهر درمرکز مشاوره حضرت امام حسین (ع)استقبال کردند


بانوی مدیر مرکز مشاوره امام حسین(ع) یزد گفت : مرکز مشاوره حضرت امام حسین یزد درقالب طرح سپهر خدمات آموزشی و درمانی را به صورت رایگان به خانواده ها ارائه می کند.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، حمیده رادپور مدیر مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی امام حسین(ع) یزد گفت : طرح آموزشی- درمانی سلامت خانواده، پویایی جامعه، همدلی گروهی و رضایت از زندگی(سپهر ) در 2 حوزه آموزشی و درمانی خدمات متنوعی را به عموم مردم ارائه نموده است.

" رادپور " هدف از اجرای این طرح را آگاهی بخشی به عموم مردم یزد در زمینه مسائل و مشکلات خانوادگی، فردی و اجتماعی و توانمندسازی آن ها جهت پیشگیری از این مشکلات یادکرد و افزود : این طرح در قالب جلسات هفتگی مشاوره آغاز شده و در روزهای 1شنبه و 4شنبه هرهفته از ساعت 18 تا 20 ادامه دارد.

"رادپور" افزود : برای توانمندسازی متخصصان حوزه روانشناسی و علوم تربیتی درآموزش و پرورش  نیز کارگاه ها و دوره های تخصصی در نظر گرفته شده تا با افزایش سطح دانش و توان مشاوران تربیتی و تحصیلی استان یزد روز به روز شاهد گسترش علمی و عملی مباحث روانشناختی  و در نتیجه پیشگیری از بحران های پیش رو باشیم.

وی افزود : تاکنون کارگاههایی با موضوعات: اهمیت تناسب شخصیت در ازدواج، اشتباهات همسران جوان، رفتارهای مخرب و سازگارانه زوجین پس از ازدواج  برگزار و با بحث شخصیت زوجین ادامه دارد. که با استفبال خانواده ها روبروشده است

اضافه می نماید شرکت عموم دراین کارگاه ها آزاد است. و علاقمندان بویژه فرهنگیان عزیز میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام درکارگاه  با شماره 37334030 یا 37240049 مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی امام حسین(ع) یزد تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری