Skip to Content


صعود بیست پله ای دختران تیم تکواندو یزد در رقابت‌های قهرمانی کشور


با پایان مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر و مشخص شدن چهره مدال آوران ، هیات استان یزد در رده بندی نهایی با بیست پله صعود در رده سیزدهم قرار گرفت.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان یزد؛ بیست و یکمین دوره از مسابقات قهرمانی کشور از صبح روز یکشنبه با حضور 249 تکواندوکار از 30 استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد، کردستان، کرمان، کرمانشاه و کهکیلویه و بویراحمد به میزبانی خانه فدراسیون تکواندو برگزار و تا روز دوشنبه ادامه یافت.
در میان این رقابت ها، متاسفانه کیانا احمدی، تکواندو کار یزدی در برابر نماینده استان سمنان بازی را واگذار و به مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دست یافت.
همچنین لازم به یاد آوری است که کیانا احمدی در هفته های گذشته توانسته بود در مسابقات آزاد نوجوانان کشور مدال طلای وزن خویش را تصاحب کند.
لازم به ذکر است، هیات تکواندو استان یزد، با تلاش تکواندوکاران یزدی در  مجموع اوازن مسابقات قهرمانی توانست در جایگاه سیزده کشور جای گیرد و ۲۰پله صعود داشته باشد.
در پایان این رقابت‌ها نمایندگان استان گیلان، تهران، سمنان، البرز و مازندران به عنوان طلایی‌های این دوره از مبارزات معرفی شدند.
لازم به ذکر است؛ مدال آوران این دوره از پیکارها به مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی نوجوانان دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری