Skip to Content

گزارش/طی مراسمی

اولين معاون زن فرماندار در کشور معرفی شد


طی مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان استانی، افسانه شهابي پوربه عنوان معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرماندار يزد معرفی شد.

 

به گزارش خبرنگار یزدبانو، حجت الاسلام محمدحسن معزالدینی،  امام جمعه موقت یزد در جلسه شورای اداری شهرستان یزد و مراسم تودیع و معارفه معاون اداری و مالی فرمانداری و معارفه مشاورین فرماندار یزد گفت: ماه مبارک رمضان یعنی از خود بریدن و به غیر خود رسیدن در راستای کسب رضایت خداوند.

وی  ادامه داد: پرداخت صدقه کمترین حالت کار نیک است و اگر کسی باعث شود ناراحتی از مردم برداشته شده و ادخال سرور در قلب مومنین ایجاد شود از بالاترین حسنات است.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: هدف از خواندن قرآن این است که راه زندگی را بیاموزیم و از قرآن و دستورات الهی تمسک جوییم .
امام جمعه موقت یزد گفت: در روایتی از امام صادق خطاب به یکی از مسئولان آمده است اگر ارباب رجوعی با تو کار داشت، به او تبسم نکنی از ما نیستی و انسان یا می تواند مراجعه کننده را راضی کند یا نمی تواند، اگر نتوانست کار او را انجام دهد به او راهنمایی کند تا به کجا برود و اگر این کار را نکرد ولایت ائمه اطهار را قبول ندارد و متاسفانه امثال این روایات در متون روایی ما خاک می خورد.

 

*فرماندار یزد: بخش های اداری شهرستان یزد بعد از رمضان ارزیابی می شوند
فرماندار یزد نیز در این نشست گفت: از اولویت های کاری مدیران دولت تدبیر و امید در شهرستان یزد حفظ کرامت ارباب رجوع در ادارات است.
محمود شاکری شمسی با اشاره به اینکه در سه ماهه ابتدای سال، دو نشست شورای اداری برگزار شده، افزود: برگزاری این جلسات جهت هماهنگی خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم است.
وی ادامه داد: اگر برنامه ریزی درستی نداشته باشیم دیگران برای ما برنامه خواهند ریخت و هنگامی که نگاه می کنیم می بینیم کاری در خور شان مردم انجام نداده و فرصت ها را نیز از دست داده ایم .
فرماندار یزد افزود: از همه بخش های اداری شهرستان یزد خواسته ایم برنامه کاری مناسب را تدوین نموده و اعلام نمایند و بعد از ماه مبارک رمضان نیز ارزیابی عملکردی از واحدهای مختلف داشته و اعلام خواهد شد.
در پایان این نشست با حضور رضایی معاون استاندار و حیدری رییس دفتر استاندار و جمعی از مدیران نهادها و ادارات شهرستان یزد برگزار شد از زحمات محمد یارمند تقدیر و افسانه شهابی پور به عنوان معاون اداری مالی فرماندار یزد معرفی شد.

شایان ذکر است در این جلسه خدیجه نجفی،‌ محمد مهدی آراسته و سید اسماعیل میر عبداللهی به ترتیب به عنوان مشاورین فرماندار در امور بانوان ،‌ مراکز علمی ، تحقیقاتی و اقتصاد، صنعت و معدن معرفی شدند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری