Skip to Content

گزارش/ امام جمعه موقت یزد

عید غدیر باید باعث وحدت شیعه و سنی شود


حجت الاسلام محمد حسن معزالدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه باید باعث وحدت شیعه و سنی شود نه باعث اختلاف و در این روز سعی شود صله ارحام به جا آورده شود.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، امام جمعه موقت یزد در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته شهر یزد که در مسجد ملا اسماعیل محل دائمی نماز جمعه شهر یزد برگزار شد گفت: امنیت برای کارها، مهم ولازم است و مانند وجود سلامتی که اگر نباشد حتی انسان هم نمی تواند نمازش را کامل و با آرامش بخواند.
حجت‌الاسلام  معزالدینی با اشاره به سوره قریش که درآن به امنیت و آرامش توصیه شده گفت: اگر این دو تأمین شود، عبادت و کارهای مردم زودتر و راحتر پیش می رود.
وی دربخشی از سخنان خود از زحمات پلیس،  نیروهای انتظامی،  راهنمایی و رانندگی و اداره اطلاعات تشکر کرد و افزود: همراهی و همكاری مردم با پلیس و مشاركت مردم در تامین امنیت، به طور قطع پلیس را در ارائه خدمات بهتر به جامعه كمك خواهد كرد.
امام جمعه موقت یزد با اشاره به فعالیت‌های امنیتی و اطلاعاتی در كشور تصریح کرد : : باید دیده بیدار و تیزبینی داشته باشند چون امنیت فکری و رصد مسائل سیاسی و اقتصادی و مبارزه با گروه های انحرافی و خرافی را در دست دارند.

معزالدینی با بیان اینکه اداره اطلاعات کار خیلی مهم و سخت دارد و هم باید امنیت مردم را در دست داشته باشد گفت : در کار مردم تجسس نکنند و حضور و امنیتشان نباید خوف و ترسی برای مردم داشته باشد و این امر بسیار مهمی است.
وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی گفت: ایشان یکی از شاگردان آیت الله بروجردی بودند که در محراب به شهادت رسیدند و حق را لبیک گفتند و ما باید این روز را پاس بداریم.
امام جمعه موقت یزد در خطبه اول نماز جمعه با تبریک پیشاپیش عید غدیر به نمازگزاران اظهار داشت: این عید باید باعث وحدت شیعه و سنی شود نه باعث اختلاف و در این روز سعی شود صله ارحام به جا آورده شود.
حجت الاسلام معزالدینی جنایات ننگین داعش را یادآور شد و افزود : در حالی که اسلام دین مودَت و رحمت است ولی گروه تروریستی داعش به اسم اسلام جنایت می کند و کس اسلام را درک کرده باشد با اقدامات داعش مخالفت می کند و می داند که داعش در اسلام ریشه ندارد وبلکه  با آن مخالف است.
وی با تأکید بر خطر استکبار جهانی علیه اسلام گفت : امروز مسائل مهم جهان اسلام مسائل مرتبط با جنایات اسرائیل در فلسطین و مسائل مرتبط با جنایات داعش در عراق است.
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری