Skip to Content


بیانیه بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته زن


بسیج جامعه زنان یزد به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن بیانیه ای را صادر کرده است.

به گزارش یزد بانو، بسیج جامعه زنان یزد در بیانیه ای که به مناسبت هفته زن در اختیار این سایت قرار داده است؛ تنها راه نجات بخش بشریت از انواع ظلم و ستم های مدرن را پیروی از فرهنگ فاطمی- سیره و سبک زندگی فاطمه زهرا(سلام ا... علیها) و فرزندان او-  می داند.


متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:


باسمه تعالی
« امام صادق علیه السلام : من عرف فاطمه حق معرفتها فقد ادرک لیله القدر »


فیوضات فاطمه زهرا ( سلام ا...علیها ) به مجموعه کوچکی که در مقابل مجموعه انسانیت ، جمع محدودی به حساب می آید ، منحصر نمی شود. اگر با یک دید واقع بین و منطقی نگاه کنیم ، بشریت یک جا مرهون فاطمه زهرا     ( سلام ا...علیها ) است.... این خیر کثیری که خداوند متعال در سوره مبارکه کوثر مژده آن را به پیامبر اکرم (ص) داد و فرمود : انا اعطیناک الکوثر ـ که تأویل آن ، فاطمه زهرا ( سلام ا...علیها ) است ـ در حقیقت مجمع همه خیراتی است که روز به روز از سرچشمه دین نبوی ، بر همه بشریت و بر همه خلایق فرو می ریزد. خیلی ها سعی کردند آن را پوشیده بدارند و انکار کنند ، اما نتوانستند : والله متم نوره و لو کره الکافرون! ما باید خودمان را به این مرکز نور نزدیک کنیم و نزدیک شدن به مرکز نور ، لازمه اش نورانی شدن است. ما باید با عمل و نه با محبت خالی ، نورانی بشویم. 


حضرت امام خامنه ای ( حفظه ا... تعالی )


امروزه در جامعه ای که بشریت گرفتار انواع ظلم و ستمهای مدرن شده است ، آن هم ستمهایی که از ناحیه خود انسان به او تحمیل می شود و روز به روز جوامع را بیشتر از پیش گرفتار انواع بیماریهای رسانه ای و فرهنگی و تبلیغاتی می کند ، نیاز به یک فرهنگ متعالی که تعالیم آن نجات بخش بشریت از این وضعیت اسفبار باشد ، بیش از پیش احساس می شود.
احساس نیاز به فرهنگ فاطمی که از سیره و سبک زندگی فاطمه زهرا ( سلام ا...علیها ) و فرزندان او نشأت   می گیرد تنها راه نجات بشریت از این ورطه هولناک است.
اینک که دشمنان ما با انواع وسایل تبلیغاتی و حیله های رسانه ای سعی بر فروپاشی کانون خانواده در کشورهای اسلامی بویژه ایران عزیز را دارند ، بسیج جامعه زنان در لبیک به فرمان پرچمدار قافله صبر و بصیرت ـ حضرت امام خامنه ای ـ همه بانوان فهیم ایران اسلامی و فراتر از آن همه زنان مسلمان عالم را به فهم دقیق سبک زندگی فاطمی و پیروی از سیره تربیتی آن حضرت توصیه نموده و به حول و قوه الهی خود پیشتاز گام نهادن در این مسیر نورانی خواهد بود. 


اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری