Skip to Content

یادداشت سردبیر به مناسبت نهم مهرماه

جنایات غزه گواه شهادت محمد الدورة


در این روز برای همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی ازمادران سرزمینم می خواهم برای همدردی با مادران و کودکان فلسطین و غزه نه تنها ازکمک های مادی و معنوی برایشان دریغ نکنیم بلکه پیام این کودکان معصوم را که همان ایستادگی و مقاومت دربرابراستکباراست به جان شنیده و با هرزبانی که می توانند به دیگران برسانند.

جنایات غزه گواه  شهادت محمد الدورة به دست اسرائیل است

 نهم مهرماه وقتی به تقویم  نگاه کنی نوشته است « روز همبستگی با کودکان و نو جوانان فلسطینی» ، می دانی چه شد که امروز درتقویم تاریخ این نام را به خود گرفت. آخرسپتامبرسال 2000 میلادی بود که صهیونیستها کودک 12 ساله فلسطینی یعنی محمد الدروره را که در منطقه "نتساریم" هنگام درگیری سربازان اسرائیلی با فلسطینیان با پدرش به خانه می رفت و حشیانه درآغوش پدر کشتند. وقتی که آنان در پشت مانعی پناه گرفتند و پدر محمد او را در پشت سرقرار داده بود تا آسیب نبیند ولی محمد را در پناه پدرکشتند.

وقتی که و حشتزده ازصدای شلیک گلوله ها منتظر دوباره برگشتن به خانه بود بال و پرش را شکستند و تلخ تر ازآن چشم های حیرت زده پدربود که این جنایت را به چشم دید.

کربلا دوباره تکرار شد وقتی تیر سه شعبه یزید زمان از کمان رها شد . خبرنگاران و روزنامه نگاران نیزحضورداشتند که خبرنگار عرب شبکه 2 فرانسه این جنایت را با تمام ابعاد به تصویرکشید و با وجود انکاراسرائیلی ها قسم خورد که این جنایت آنان بوده است. حدود 45  دقیقه اسرائیلی ها به آنان شلیک می کرده اند  تا سرانجام محمد ازنقطه مشخص با  نشانه گیری دقیق مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. چیزی که رژم صهیونیستی آن را انکار کرد و عجیب اینکه پدر را  با وجود مجروح ساختن نکشتند و داغی دو چندان برقلبش نهادند.
آری آن روز اسرائیلی ها خواستند جنایتشان را انکارکنند ولی جنایات چندی پیش غزه را دیگرچگونه کتمان خواهند کرد. کودکان مظلوم غزه انگار بعد از گذشت 14 سال از شهادت غریبانه محمد همه برای شهادت بر غربت کودکان فلسطین درکربلایی دیگربرسر دست تاریخ فلسطین بلند شدند و با بدن های پاره پاره غربت الدوره ها را فریاد کردند .

تیرهای زهرآلود سه شعبه یزیدیان زمان چند جسم چون گل را دریدند تا نامی ازمقاومت نماند؟! ولی پیام علی اصغرهای غزه به پدرها و مادرها ایستادگی بود. لبخندی که میان عطشناکی و خونباری نگاهشان زدند که ما رفتیم تا جهان به هیچ قیمتی دربرابر ظلم سرخم نکند .
قصه کودکان فلسطینی نه فقط قصه شهادت است که شهادت آخرقصه غربت مقتدرانه آنان دردنیاست .

ای مردم دنیا من فلسطینم! بیایید بخوانید و بدانید قصه رنجهای کودکانم را که ازکنوانسیون ژنو که ازحق زنان وکودکان درجنگها دم می زند سهمی نبرده ام و ناجوانمردانه کودکان معصومم ناگهانی و حتی دردل شب مورد هجوم نیروهای مخصوص اسرائیل قرار می گیرند و اسیرشده به نقطه نامعلومی برده می شوند که تا مدتها ازآنان بی خبر می شوند.

آری ازاسارت طفل سه ساله ابی عبدالله خوانده و شنیده بودید. بیایید تصاویر و اخبار این جنایت را در فلسطین دنبال کنید. بازداشت کودک پنج ساله فلسطینی توسط سربازان اسرائیل! مگرشهید بزرگوار استاد مرتضی مطهری نفرمود: که امروز اگر امام حسین (ع) می بود بر مصائب فلسطین می گریست.

شکنجه، توهین و...از وضع  اندوهبار بچه ها ازهنگام دستگیری تا اگر زنده آزاد شوند ! می گذرم آیا از وحشت و کابوس شبانه کودکان آزاد شده فلسینی از زندانهای این رژیم هیچ خو انده ای؟ آیا از بیماریهای شدید روحی و جسمی شان پس ازاین دوران خبرداری؟ غزه فصل الخطابی دیگر برانکار و تکذیب جنایتی چون شهادت محمد الدورة شد .

در این روز برای همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی ازمادران سرزمینم می خواهم برای همدردی با مادران و کودکان فلسطین و غزه نه تنها ازکمک های مادی و معنوی برایشان دریغ نکنیم بلکه پیام این کودکان معصوم را که همان ایستادگی و مقاومت دربرابراستکباراست به جان شنیده و با هرزبانی که می توانند به دیگران برسانند.

یکی ازراه های نابودی اسرائیل تحریم همه جانبه او دردنیاست که به فرموده امام  راحل "هرکس یک سطل آب بریزد اسرائیل را سیل می برد "بیایید از خرید کالاهایی که دارای آرم شرکت های اسرائیلی اند و درجهان وابستگی شان به اسرائیل محرز است پرهیزکنیم و به این وسیله ماشین جنگی ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی را ازکاربیندازیم.

مادران عزیز هوشیار باشند که حتی برخی شرکت های انیمیشن سازی مثل" والت دیزنی" با ماهیت صهیونیستی و نیزسابقه طولانی با هدف کنترل اذهان کودکان دنیا براساس تفکرصهیونیسم پایه ریزی شده اند و به صورت خزنده مفاهیم غیراخلاقی را به کودکان القاء کرده و به ترویج شیطان پرستی می پردازند .

مراقب عروسک و  بازی  و فیلمی که برای بچه ها می خریم باشیم شاید سربازمخفی دشمن درقالب کودکانه باشد. حتی اگرخودشان ندانند ما به عنوان والدین دلسوزهرگز اجازه دست زدن و بازی کودک با سم کشنده روح و جسم را نمی دهیم شاید این سم امروز و فردا اثر نکند ولی وقتش که برسد مأموریت خود را دقیق انجام خواهد داد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری