Skip to Content


ضرورت نگاه ویژه به ورزش در آموزشکده فنی و حرفه ای دختران حضرت رقیه(س) یزد


مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بر نگاه ویژه به ورزش در آموزشکده فنی و حرفه ای دختران حضرت رقیه(س) یزد تاکید کرد.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان یزد؛ مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد صبح امروز به همراه رضا نارگانی مسئول روابط عمومی ، آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان و شهین اسلامی مسئول پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از با حضور در دانشکده فنی و حرفه ای دختران یزد حضرت رقیه(س) از بخشهای مختلف ، سالن ورزشی و امکانات ورزشی دانشکده بازدید کرد.


پس از بازدید در نشستی با حضور فخرالسادات خامسی رئیس اموزشکده فنی و حرفه ای دختران حضرت رقیه(س) یزد ، جمعی از مسئولین این آموزشکده و دانشجویان زمینه های همکاری دانشکده و اداره کل ورزش و جوانان استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در این نشست  با اشاره به استعداد های خوب در ورزش دانشگاه ها بیان داشت: استعداد و نخبه های خوبی در عرصه دانشگاه ها وجود دارند که این توجه و نگاه مسئولان به ورزش دانشجویان می تواند در توسعه و گسترش بیشتر ورزش در بین جوانان موثر باشد.
مسعود شریعتی یکی از مهمترین اهداف این سازمان را عمومی کردن ورزش همگانی بین خانواده ها خبر داد و  بیان داشت: دانشگاه کانون توجه همه است و با توجه به جوانی، شادابی و نشاط در بین جوانان بهترین مکان برای اقتدار قهرمانی و همگانی محسوب می شود.
وی اظهار داشت: آموزشکده فنی و حرفه ای دختران حضرت رقیه (س) زیرساخت های خوب و مناسبی دارد که باید با برگزاری جشنواره های ورزشی و برنامه ها و مسابقات مختلف در این دانشکده دانشجویان را به ورزش سوق داد و ما در اداره کل ورزش و جوانان این آمادگی را داریم تا همکاری بیش از پیش با مجموعه این دانشکده داشته باشیم.


فخرالسادات خامسی رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یزد حضرت رقیه(س) در این دیدار ضمن معرفی ظرفیت های این دانشکده ، توسعه همکاریهای دو مجموعه خصوصا در حوزه های فرهنگی ورزشی را زمینه ساز ارتقاء توانمندیهای دانشجویان ارزیابی نمود و ابراز امیدواری نمود با برگزاری جلسات کارشناسی شاهد آغاز فعالیت های مشترک باشیم.
 

انتهای پیام / ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری