Skip to Content

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس:

فریاد انزجار مردم آمریکا نشان از عمق بی اعتمادی به دولت شیطانی است/دنیا علیه اینگونه اقدامات ضد بشری بسیج شود


دکتر جوکار با تاکید بر اینکه تظاهرات گسترده در آمریکا میدان آزمایش برای نهاد های بین المللی است گفت: اینگونه نهاد ها حقوق بشری برای ثابت کردن بی طرفی خود باید به طور جد ورود پیدا کنند و نسبت به این جنایت ها، تصمیمات جدی اتخاذ کنند.

به گزارش یزدبانو، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا  با اشاره به اینکه تظاهرات  گسترده مردم آمریکا محدود به سیاه پوستان نیست اظهار داشت: تظاهرات  گسترده و فریاد انزجار مردم علیه دولت نشان از عمق بی اعتمادی به این دولت مستبد و شیطانی است.

 

دکتر محمد صالح جوکاربیان کرد: امروز در آمریکا نه تنها سیاه پوستان بلکه اکثریت اقشار جامعه به خاطر ناعادلانه بودن سیستم‌های اقتصادی و قضایی تحت فشارهای فراوان هستند.

 

وی عنوان کرد: جنایات و کشتارهای اخیر در عرصه های  داخلی  و خارجی آمریکا ، ماهیت  این دولت  که برخاسته از کارتل ها ی نفتی و لابی های صهیونیستی است را شفاف و برای همگان مشهود ساخته است.

 

نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به وضعیت اسفناک آمریکا در  شکنجه ها ی جنایی در داخل و دیگر کشور ها در سطح جهان اشاره کرد و گفت: دنیا بایستی علیه اینگونه اقدامات ضد بشری آمریکایی ها بسیج شود.

 

وی با بیان اینکه عمق فجایع و جنایات دولت آمریکا به مراتب افزون شده است بیان کرد:  متاسفانه مجلس سنای ایالات متحده آمریکا طی گزارشی به بخش های محدودی از تجاوز به حریم حقوق انسان ها اشاره کرده است .

 

دکتر جوکار در این رابطه تاکید کرد: ضروری است نهاد های سازمان حقوق بشر سکوت نکنند تا با بررسی و نحقیقاتی جامع  از اعمال ضد بشری آمریکا پرده برداری شود.

 

وی با تاکید بر اینکه این تظاهرات  برای نهاد های بین المللی و حقوق بشری یک میدان آزمایش خواهد بود اظهارداشت: نهاد های حقوق بشری برای ثابت کردن بی طرفی خود باید به طور جد ورود پیدا کنند و نسبت به این جنایت ها یه تصمیمات جدی اتخاذ کنند.

 

دکتر محمد صالح جوکار تاکید کرد: دولتی که بر اساس ظلم و تبعیض بنا شده باشد و ساختار ها بر اساس رنگ پوست خاص  طراحی شده  قطعاً  این دولت پایدار نخواهد بود و رو به زوال و افول و تراشیدگی است.

 

گفتنی است طی چند روز اخیر ده‌ها هزار آمریکایی در مناطق مختلف این کشور علیه خشونت پلیس آمریکا علیه مردم دست به تظاهرات زدند که بنا بر گزارش رسانه‌ها تنها در نیویورک ۶۰ هزار نفر در این تظاهرات شرکت کردند.
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری