Skip to Content

گزارش/ امام جمعه یزدهشدار داد

ماهواره پای شیطان را به خانه ها باز می کند/ مواظبت از فرزندان در برابر مواد مخدر


نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد در زمینه ورود ماهواره به خانواده ها و اعتیاد جوانان به مواد مخدر هشدار داد و گفت:متأسفانه در كشور ما مدام به اشكال مختلف به حمايت از سوداگران مرگ مي پردازند.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، آیت الله محمد رضا ناصری در اولین نماز جمعه مااه مبارک رمضان با توصیه به رعایت تقوای الهی توفیق همگان را در بهره مندی از این ماه مبارک از خداوند مسألت کرد.


*والدین مواظب جوانان در برابر خطر اعتیاد باشند
وی در بخشی از خطبه های نماز جمعه همچون جمعه های قبل والدین را خطاب قرار داد و در خصوص آخرین آماراعلام شده از جرایم استان یزد که مواد مخدر و سرقت در رأس قرار گرفته است هشدار داد: مواظب فرزندان و جوانانشان در برابر خطر اعتیاد باشند.
امام جمعه یزد با یادآوری یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر گفت: مسؤولان باید مواظب  فرزندان و نسل جوان در برابر خطر مواد مخدر باشند.


*سوداگران مرگ در کشور حمایت می شوند
آیت الله ناصری با ابراز تأسف از گسترش آمار اعتیاد و زندانیان این معضل در جامعه گفت: در حالی که غربي ها در كشور خود تلاش می کنند اعتیاد را کنترل کنند اما در كشور ما مدام به اشكال مختلف به حمايت از سوداگران مرگ مي پردازند.
وی به معضل بدحجابی در جامعه اشاره کرد و با ابراز تأسف از این موضوع گفت: عفاف و حجاب وقتی از جامعه برود؛ امنیت و آرامش هم در جامعه کمرنگ می شود و باعث خوشحالی دشمنان خواهد شد.


*ماهواره جای پای شیطان را در خانه باز می کند
وی مجددا همچون هفته های قبل بحث ماهواره را یادآور شد و گفت: با ورود ماهواره جای پای شیطان به خانواده ها باز می شود و متأسفانه بسیاری از این مسائل از ماهواره و اینترنت ناشی می شود که خانواده ها باید برای حفظ اخلاق و دین خود و فرزندانشان، ماهواره را از خانه هایشان خارج کنند.


*مسؤولان فرهنگی جوانان را به سمت سبک زندگی اسلامی هدایت کنند
خطیب نمار جمعه یزد از وجود سبک زندگی غربی در برخی خانواده ها انتقاد کرد و از همه معلمان، روحانیون و مسؤولان فرهنگی و رسانه ها خواست تا جوانان را به سمت زندگی اسلامی و آموزه هاي ارزشمند قرآن كريم و پيامبر اسلام هدایت کنند.


*دشمنان به اسم اسلام، شیعه هراسی و اسلام هراسی می کنند
آیت الله ناصری در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یزد به مسایل جهان اسلام اشاره کرد و شیعه هراسی و اسلام هراسی دشمنان را بوسیله اقدامات وحشیانه گروههای تکفیری یاداور شد.
وی اقدامات گروه موسوم به داعش را در عراق و اقدامات تکفیری ها در سوریه را که با همدستی آمریکا و اسرائیل انجام می شود از مصداق های اسلام هراسی و شیعه هراسی خواند و گفت: همین اقدامات باعث گسترش خشونت غربی ها و آمریکایی ها علیه اسلام می شود و آنها ارامش کشورهای اسلامی را نمی خواهند .
امام جمعه یزد بار دیگر حفظ وحدت شیعه و سنی در عراق را در مبارزه با تطئه داعش خواستار شد و افزود: غربی ها به دنبال تجزیه عراق و استقلال کردها هستند.
ناصری سکوت جامعه جهانی در مقابل کشتار مسلمانان و زنان و کودکان را محکوم کرد و آن را تأسف برانگیز خواند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری