Skip to Content

گزارش/ کارشناس خانواده در جمع زنان یزدی

ماهواره یک ابزار آمریکایی و اسرائیلی برای نابودی خانواده های ایرانی است


مهدیه امینی در مراسم گرامیداشت سالگر ارتحال امام خمینی(ره) در جمع زنان یزدی، دشمن شناسی را یکی از خصوصیات امام راحل برشمرد و با هشدار نسبت به خطرات برنامه های مبتذل ماهواره در جامعه گفت: ماهواره یک ابزار آمریکایی و اسرائیلی برای نابودی خانواده های ایرانی است.

به گزارش خبرنگار یزدبانو،  کارشناس گفتمان دینی صبح چهارشنبه ۱۴ خرداد در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در جمع زنان یزدی در امام زاده شاهزاده فاضل یزد که به همت هیأت پیروان عترت خواهران برگزار شد به تشریح چند مورد از ویژگی های امام خمینی(ره) پرداخت.
*دشمن شناسی از خصوصیات امام راحل بود
امینی بحث دشمن شناسی را نیز یکی دیگر از خصوصیات شخصیتی امام راحل عنوان کرد و گفت: خداوند به پیامبر اسلام می فرماید دشمنانت را بشناس ک اولین مرحله هدایت الهی همانا دشمن شناسی است.
وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) از ابتدای آغاز مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی شعار مبارزه با آمریکا به عنوان شیطان بزرگ را سرداد و خطر اسرائیل را به عنوان دشمن مسلمانان اعلام کرد.

*ماهواره یک ابزار آمریکایی و اسرائیلی برای نابودی خانواده های ایرانی
این کارشناس آسیب های اجتماعی و خانواده، وجود ماهواره و برنامه های مبتذل ماهواره در خانواده ها را به عنوان یکی از دشمنان حریم خانواده و ارزش های اسلامی برشمرد و افزود: زنان جامعه اسلامی باید نسبت به این آسیب ها آگاه شوند و بدانند که یکی از ابزارهای آمریکایی برای نابودی جوانان و خانواده های ما از درون همین برنامه های مبتذل ماهواره است زیرا خیانت زن و شوهر را تبلیغ می کند.
امینی اظهار داشت: امام خمینی(ره) از ابتدای قیام خود در سال ۴۲ هر قدمی که بر می داشت برای رضای خدا بود و از هوای نفس پیروی نمی کرد و هدفش گسترش و احیای اسلام ناب محمدی بود.
وی به زنان حاضر در این مراسم توصیه کرد: شما نیز به پیروی از امام راحل در تمام امور اعم از خانه داری، همسرداری و پرورش فرزند رضای خدا را در نظر بگیرید که در این صورت هر سختی در کام انسان شیرین می شود و به راحتی از دل سختی ها عبور می کند.

*ایستادگی امام در برابر بی مهری ها
این کارشناس مذهبی ویژگی دیگر امام راحل را ایستادگی در برابر بی مهری افراد نسبت به هدفش معرفی کرد و افزود: در زمان رژیم سابق حتی بسیاری از روحانیون دین را بدون سیاست دنبال می کردند در حالی که امام می فرمود دین بدون سیاست معنا ندارد و در حالی که جامعه را فساد فرا گرفته بود امام توانست بسیاری از مردم را که به دنبال دینداری بودند از شرایط زمانه آگاه کند و آنان را نسبت به مبارزه با فساد رژیم شاهنشاهی فرابخواند.
امینی از بانوان خواست تا نسبت به آسیب های اجتماعی و برخی انحرافات اخلاقی از جمله بدحجابی و …که در جامعه وجود دارد حساسیت نشان دهند و با حفظ حریم خانواده در حفظ دینداری خود و اعضای خانواده بکوشند که تلاش برای دوری از فساد نیز نوعی جهاد در راه خدا محسوب می شود.
***
گفتنی است: در حاشیه این مراسم نمایشگاهی با موضوع زندگی به سبک روح الله در محل امام زاده شاهزاده فاضل یز برپاش ده بود ک شامل سخنان امام راحل و تشریح زندگی ایشان بود و مورد استقبال بانوان قرار گرفت.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری